זה קשה להיות עצמך בעולם שאומר לך להיות מישהו אחר. איך אתה יודע שאתה יכול לשרוד בסביבה תחרותית ומאתגרת זו? אתה בונה ביטחון עצמי על ידי כך שאתה לומד כיצד להישאר חיובי גם כשהדברים קשים. לכולנו יש ימים שבהם אנחנו מרגישים מדוכדכים, אבל חשוב לזכור שתמיד יש הזדמנויות לצמיחה ולהתקדמות. אז צאו וקחו כמה סיכונים, היו אופטימיים ושמרו על תקוותכם. זה יעזור להגדיר אותך להצלחה בטווח הארוך.

איך לבנות ביטחון עצמי.

הצעד הראשון בבניית ביטחון עצמי הוא הבנה שביטחון עצמי אינו קשור לרמה מסוימת של ודאות או ודאות לגבי עצמו. במקום זאת, ביטחון עצמי נובע מהידיעה שאתה יכול ולהשיג כל מה שאתה מתכוון אליו.

איך להישאר חיובי

חשיבה חיובית היא המפתח לשמירה על השקפה חיובית על החיים. כדי להישאר חיובי, חשוב להתחיל בהכרה במחשבות וברגשות השליליים שלך. זיהוי והתייחסות לשפת גוף שלילית יכולה לעזור לך לשמור על הרגשה חיובית גם כשהדברים לא הולכים כמוך.
אימון אישי יכול מאד לעזור בכך.

איך להישאר ממוקדים

התמקדות ביעדים חיוביים תעזור לך להישאר ממוקד בזמנים קשים ותקל על השגת התוצאות הרצויות שלך. שמור על גישה חיובית ועבוד למען מטרות ברות השגה – זה יעזור לך לשמור על המיקוד שלך בזמן חופשה ובתקופות עמוסות אחרות בחיים.

איך להיות חיובי.

הלך הרוח שלך הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר בבניית ביטחון עצמי. על ידי שמירה על השקפה חיובית על החיים, סביר יותר שתרגיש טוב עם עצמך לא משנה מה. בנוסף, על ידי מודעות למחשבות ולרגשות שלך, תוכל לנהל אותם טוב יותר ולהישאר רגוע במצבים קשים.

היו מודעים למחשבות ולרגשות שלכם.

על ידי זיהוי מתי אתה מרגיש מדוכדך או חרד, זה יכול להיות קל יותר לנקוט בצעדים כדי להפחית או לעצור את המחשבות השליליות הללו מלעלות לראש שלך. בנוסף, ניסיון של דרכי חשיבה שונות יכול לעזור לך להיות חיובי יותר באופן כללי. לדוגמה, אם אתה מוצא את עצמך חושב על כמה דברים לא חשובים, נסה להתמקד בדברים שעושים אותך מאושר – כמו אנשים אהובים או פעילויות שאתה נהנה ממנו.

מצא דרכים לעשות שינויים חיוביים.

כשמגיע הזמן לעשות שינויים בחייך, זה יכול להיות מועיל לקיים תוכנית ב' אם יקרה משהו בלתי צפוי (כמו פיטורים). על ידי יצירת מטרות ספציפיות והחזקה בתקווה, אתה יכול לשמור את דעתך ממוקדת באפשרויות במקום בפחד מהעתיד. ועל ידי תרגול מיינדפולנס – שימת לב למחשבות ולרגשות שלך – אתה יכול להתמקד ברגע הנוכחי במקום לדאוג לחוויות העבר או לאירועים עתידיים.

תרגול מיינדפולנס.

מיינדפולנס היא אחת הטכניקות החשובות ביותר לשמירה על חיוביות בזמן נסיעה מכיוון שהיא מאפשרת לנו להיות נוכחים בכל רגע ולהתמקד באושר שלנו במקום להיות מושפעים מאחרים (או כוחות חיצוניים). כדי להתחיל, נסה לשבת עם תשומת לב ממוקדת בנשימה שלך במשך 10 דקות בכל יום – זה יעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבהירות המנטלית). בנוסף, מלונות רבים מציעים עיסויי רגליים או שיעורי יוגה שיכולים לעזור לקדם שלווה ורגיעה כשהם מחוץ לבית.

טיפים לחשיבה חיובית.

כשזה מגיע לחשיבה חיובית, חשוב שתהיה לך השקפה חיובית. מיינדפולנס, או תשומת לב בצורה לא שיפוטית, יכולים לעזור לך לשמור על גישה חיובית. למעשה, מחקרים מראים שאנשים שמודעים נוטים להיות אופטימיים יותר ומצליחים יותר מאלה שאינם מתרגלים מיינדפולנס.

מיינדפולנס לכולם

מיינדפולנס הוא תרגול מפתח נוסף לשמירה על השקפה חיובית על החיים. נשימה מודעת יכולה לעזור לך להישאר מרוכז ורגוע ברגעים הגדולים של היום שלך. אתה יכול גם להשתמש בתרגילי מיינדפולנס כדי לשפר את המיקוד והריכוז שלך בזמן נסיעה או אימון.

מצא קבוצת תמיכה לחשיבה חיובית.

מציאת קבוצת תמיכה לחשיבה חיובית יכולה להיות מועילה כאשר אתה חווה מחשבות או רגשות שליליים. קבוצת תמיכה יכולה לספק לך כלים ומשאבים שיעזרו לך לנהל את המחשבות והרגשות שלך, כמו גם ללמוד עוד על איך לחיות חיים מאושרים ובריאים באופן כללי. ישנן קבוצות תמיכה רבות זמינות באינטרנט או במקומות פיזיים ברחבי העולם.

סיכום

אם אתה רוצה להצליח בחיים, חשוב שתהיה לך השקפה חיובית על דברים. על מנת לעשות זאת, כדאי לתרגל מיינדפולנס ולמצוא קבוצת תמיכה לחשיבה חיובית. על ידי שמירה על השקפה חיובית ותרגול מיינדפולנס, תוכל להישאר ממוקד ובטוח בעת אינטראקציה עם העולם סביבך.