סיליקה יקרת ערך – נקראת לפעמים כריסוקולה, היא אבן חן נדירה ויקרה, אך אינה שייכת למשפחת הכריסוקולה, היא פשוט צבועה באותו מינרל נחושת. עד כמה שידוע לנו, קריסוקולה אינה מעובדת בשום דרך אחרת מלבד חיתוך והברקה הרגילים של אבני חן בצורת קבושונים. Chrysocolla מדורגת בין 2 ל-4 בסולם הקשיות של Mohs, שהוא די נמוך מבין אבני החן, אז אתה צריך להיות זהיר מאוד בעת שינוי התכשיטים שלך. מסיבה זו, ניתן להשתמש באבן חן שבירה הרבה יותר בבטחה יחסית בתליון.

כדי להסביר את הגורמים הללו באורך חיים של אבני חן, ביקשנו מ- RenA (c) וניומן, מחברם של מספר ספרים על אבני חן, לכתוב מאמר להלן כדי לתאר את כל השיקולים השונים. אנו מאמינים שהבנה טובה יותר של הגורמים המשפיעים על חיי אבני החן חיונית בסיוע ללקוחותינו לבחור את אבן החן הטובה ביותר עבור התכשיטים שהם מתכוונים להתקין בהם. כאשר משתמשים באבני חן לבריאות, אני ממליץ להשתמש רק באבני חן העומדות בסטנדרטים גבוהים של איכות טיפולית.

רק אבני חן העונות על קריטריונים אלה משמשות ביעילות למטרות טיפוליות

אבני החן המשמשות בתכשיטים מעובדות בדרך כלל באופן מלאכותי כדי לשפר את המראה שלהן, אך להחליש את סגולותיהן הרפואיות. רופאים ומטפלים רבים ואלפי אנשים ברחבי העולם משתמשים באבני ריפוי מכיוון שהן יעילות מאוד.

מהשימושים של ירקן ברפואה הסינית המסורתית לשימושים הפרמצבטיים של לאפיס לזולי במזרח העתיק

אבני חן הן אבותיו של ריפוי צמחי מרפא ארצי. גבישי כאב אלה יכולים ליישר את הצ'אקרות שלך, להזיז בלוקי אנרגיה ולעורר תנודות ריפוי זוהרות כדי להקל על כאבים. אחת הדרכים המדהימות ביותר להפיק את המרב מכוח הריפוי המורכב של גבישים היא על ידי חבישת האבנים הללו ליד העור שלך. כאשר אבני חן נמצאות במגע ישיר עם העור שלך, הן עלולות לגרום לרעידות שלך לעלות ולהיפגש.

אבן זו לא רק מסירה רעלים, אלא גם עוזרת לשפר את זרימת הדם ולהחזיר כוח וחיוניות למי שמרגיש עייף ועייף. לאלו הסובלים מכאבים עקב דלקת, אבן זו גם תקרר ותרגיע.

אבן זו

היא גם מאיץ אנרגיה עצום, כך שהלבישה שלה גם תשפר את תכונות הריפוי של הגבישים האחרים שלך. אבן חן זו ידועה גם בשם "קוורץ מרפא" מכיוון שהאגדה מספרת שציטרין מגביר את החיוניות והאנרגיה של העונד. לפי הפילוסופיה הסינית של הפנג שואי, סיטרין יוצר עושר ושפע. כל אבן ניחנת בכוחות מרפא ומביאה תחושת כוח ורווחה לחלקים ספציפיים בגוף הפיזי.

אבני חן נחשבות בדרך כלל גם דקות מספיק כדי לשמש בתכשיטים. ניתן להגדיר אבן חן או אבן חן כאבן חן או אבן חצי יקרה שנחתכה וליטשה עבור תכשיטים אישיים. אבן חן היא אבן שנחשבת ליקרה או חצי יקרה, במיוחד כשהיא מלוטשת או חתוכה.

האבנים

אשר מכונות "אבני חן", ידועות היטב בזכות היופי הייחודי שלהן, הצבע, הדוגמה או הבהירות שלהן. אבנים יקרות וחצי יקרות מיוצרות ומעובדות בדרך כלל בטכניקות ספציפיות, ואנשים מאמינים שהדרכים הייחודיות הללו לייצוג קריסטלים מעניקות לאבנים כוחות או יופי שונים. אבני חן טבעיות מגולפות ממינרלים גבישיים כמו בריל, קורונדום וקוורץ. לאבני חן סינתטיות יש תמיד מקבילים טבעיים כגון יהלום סינטטי, אודם סינטטי וכו'.

לדוגמה

יהלומים סינתטיים, אבני אודם ואבני ספיר כחולות הם רק חלק מהאבני חן הסינתטיות הנפוצות הזמינות. עם זאת, אם המוכר מספק אותם בצורה של אבני חן טבעיות או מוצקות "שלמות", מדובר במצג שווא. למי שרוצה להשתמש באבני חן פחות קשות או עמידות בטבעות שלו, אחד היתרונות של חלק מזני אבני החן הללו הוא שהן בדרך כלל זולות יותר, ואם ניזוק, ניתן להחליף אותן בקלות בעלות נמוכה יחסית.

כדאי לעשות מחקר קטן באינטרנט או לקנות ספר על אבני חן צבעוניות תחילה

כדי לדעת על אבני החן האיכותיות הקיימות. חשוב לדעת את הפרטים של האבן החתוכה ולשאול את סוחר אבני החן לגבי מדיניות הטיפול שלהם. באופן כללי, אבן חתוכה צריכה להיות פחות יקרה מאבן חן מחוספסת דומה, ויתרה מכך, חלק מהטיפולים פשוט לא מקובלים על סוחר טוב. "באמצעות אבן 3 קראט של צבע ובהירות אופטימליים כדוגמה, כל שאר הדברים שווים, למעט רמת העיבוד, נוכל ללמוד את ההשפעה של זה על ערך האזמרגד.

חותך חייב להעריך בקפידה גביש של אבן חן

כדי לקבוע כמה מהגביש צריך לחתוך כדי לקבל אבן או אבנים בעלות בהירות טובה. על החותך גם לקבוע אילו צורות אבן ישתמשו בגביש הכי הרבה. על החותך להשתמש בקריסטל ככל האפשר, מכיוון שהיהלום יקר מכדי להוציא אותו.
לעוד מידע בתחום של איך להוריד נקודות חן תרופת סבתא ותרופת סבתא מומלץ לבקר באתר trufotsavta.co.il

מכיוון שגבישי יהלומים מזויפים הם מתונים יותר בעלותם וכמעט ניקיון רב

ניתן לחתוך אבנים גדולות יותר לפרופורציות הרצויות. אם אבני החן רכות יותר, כמו פנינים או ענבר, ניתן להשתמש בנייר זכוכית ומים לעיצוב האבן. אם אבן החן היא כולה כחולה או ירוקה, זה יכול להיות קשה מאוד לחתוך ולהבריק אותה.

טיפול בחום ישפר את הבהירות

אבל אתה צריך להיות מוכן לאבני חן עם צבעים שונים לחלוטין. מכיוון שטיפול החום שלנו הוא טבעי, הצבע הסופי של הספיר שלכם אינו ידוע לפני טיפול החום של אבן החן. עם זאת, "אמא טבע" לעתים קרובות זורקת עלינו כדור מעוקל, והאבן המטופלת בחום יכולה להיות בצבעים שונים לחלוטין. טיפול החום שאנו מספקים נחשב 100% טבעי בתעשייה מכיוון שאיננו מוסיפים מרכיבים מלאכותיים, שטפים או כימיקלים המשפיעים על צבע אבן החן.

אנו מתמחים בספירים מטופלים בחום

אך עשויים לשקול ספיר מטופל בחום ממקומות אחרים לאחר בדיקה אישית של האבן. טיפול בחום של אבני ספיר הוא פרקטיקה סטנדרטית בתעשייה שמשפרת את הבהירות והצבע של אבני הספיר של ההר. רוב האנשים מעדיפים את רווית הצבע הכהה יותר, הבהירות והברק הטובים יותר של אבן שעברה טיפול בחום על פני צבע פסטל חיוור של ספיר גס בינוני. אנו מחזיקים ומפעילים תנורים משלנו לטיפול בחום ומתמחים בטיפול בחום אבני ספיר ההר.

טיפול בחום מסורתי מביא לאבן עמידה מאוד שאינה דורשת הרבה תחזוקה או בעיות טיפול

האבנים הנפוצות ביותר שעברו טיפול בחום כוללות ענבר, אמטיסט, אקוומרין, סיטרין, אודם, ספיר, טנזניט, טופז וטורמלין. משמש ליהלומים. יהלומים צבעוניים המעובדים בצורה זו אינם נחשבים ליהלומים צבעוניים טבעיים – שימוש במינונים קטנים של קרינה כדי לשנות באופן פיזי לצמיתות את צבען של אבני החן. ניתן להקרין גם ספיר, קוורץ ויהלומים צבעוניים (כגון שחור, ירוק, כחול, צהוב ואדום). – עיבוד של אבנים יקרות עם תכלילים משטחים, כגון אמרלד.

אחד היתרונות של קניית אבני חן מג'ון הוא שהוא חושף את כל הטיפולים ורבות מאבני החן שלו אינן מטופלות. אחת השיטות הנפוצות ביותר לעיבוד אבני חן; לדוגמה, למעלה מ-95% מכל האודם בשוק כיום מטופלים בחום.