בכל פעם שאתה עובר גירושין קשים, אני ממליץ על מאמר זה כיצד לגשת לחלוקת הנכסים העסקיים עם בן / בת הזוג שלך. אשת נעילה משתמשת, כיצד להגן על העסק שלך במקרה של גירושין וכיצד להשתמש בו בעתיד?

ראשית

יש להבהיר אם יש לראות בעסקה נכסים זוגיים או נכסים נפרדים. עם הנושאים המורכבים סביב גירושין והחברות המעורבות, עליכם ובן / בת הזוג שלכם להגדיר אילו חלקים בעסק שלכם הם רכוש זוגי ואילו נושאים רלוונטיים במצבכם הספציפי. אם בית המשפט קובע שאתה רואה בעסק שלך נכס זוגי או רכוש נפרד, תוכל להעריך אותו באופן הוגן, בין אם הוא נחשב לרכוש זוגי ובין אם לאו, כדי להקל על החלוקה. עם זאת, אם בית המשפט ימצא כי עסקך הוא אכן רכוש זוגי וכי אכן מדובר ברכוש זוגי, לא ניתן לחלקו בין בני זוגך באופן בו תרצה שיהיה ביחס לנכסים עסקיים, אלא בעניין של רכוש. זכויות.
למידע מורחב בנושא של חלוקת רכוש בגירושין באפשרותך לגשת לאתר adv-office.co.il

לזוגות בתהליך גירושין יש שלוש אפשרויות לפצל את העסק לאחר שנקבע הערך ופעם נקבע השווי

בהתאם לאופי העסק ולניואנסים של הגירושין, ישנן שלוש דרכים שונות להעביר או לחלק את העסק שלך לאחר הגירושין. כל עסק שונה והפרדה לפני גירושין היא אפשרות נוספת עם יתרונות וחסרונות בהתאם לאופי שלך כעסק ולקשר שלך עם בן / בת הזוג.

החלטה כיצד לפצל את העסק שלך לאחר גירושין יכולה להיות עניין קשה

מכיוון שקשה לקבוע את ערך העסק והנכסים הזוגיים. אם אחד מהנכסים שלך הוא עסק משפחתי, הקביעה כיצד לחלק את הנכסים המשפחתיים באופן שיספק את שני הצדדים יכולה להאריך את תהליך הגירושין. מכירת עסק לפני הגירושין יכולה להקל עליכם לפצל את העסקים והנכסים שלכם, אך בשלב מסוים אתם מאבדים שליטה על העסקים. יש גם הרבה אי וודאות לגבי חלוקת העסק לאחר גירושין, שכן ישנן דרכים שונות להעריך חברות, כמו ארנונה, מיסים על רווחים ומכירת נכסים. אם אתה מופקד על חלוקת העסק שלך לאחר הגירושין, עורך דין לגירושין עורך דין מקצועי יכול לספק לך ייעוץ והכוונה. עבוד עם עורך דין גירושין מנוסה וסביר להניח שתגן על העסקים שלך מפני קשיי הגירושין. עבודה עם אחד מעורכי הדין המובילים במדינה, כמו המרכז למשפטים לגירושין בעסקים, מגנה על עסקים מפני קשיי גירושין ופיתחה תוכנית להגנה על עסקים בדרכים שונות במהלך גירושין ואחריה.

עדיף שתעשה כמיטב יכולתך, בעזרת אנשי מקצוע מיומנים אחרים, כדי להגן על האינטרסים העסקיים שלך במקרה של גירושין, לחלק נכסים עסקיים כראוי במהלך גירושין ואחריהם, ולהבטיח שהאינטרסים שלך יהיו מוגן מכל הבחינות הכי טוב שאפשר.

חלוקת הנכסים במקרה של גירושין תלויה בהערכת החלק המיוחס לקהילה

גם אם העסק שלך התחיל כנישואין, זה לא אומר שאתה צריך להניח שמדובר ברכוש משותף. אם החברה הייתה בבעלות חברה אחרת לפני שהתחתנת והייתה הופכת אותה לנכס נפרד, היא עשויה להיחשב "בעלות משותפת" בהתאם לנסיבותיך.

אם הרכוש הנפרד מעורב או מעורבב עם הרכוש הזוגי, בית המשפט יראה בכך רכוש זוגי ויחלק חלקים ממנו בינך לבין בן / בת הזוג שלך. אם תעשה זאת, עדיין תוכל לעשות זאת, גם אם הוא מעורב, משולב או מומר לנכסים זוגיים, כל עוד מדובר בנכס נפרד.

על מנת שבית המשפט יחלק ויחלק את האחוזה הזוגית, עליו להבחין בין הרכוש הנפרד לרכוש הזוגי. שווי החברה יהיה חלק מכל נכס שתשתף, אך הוא אינו נחשב לרכוש זוגי.