ריכזנו רשימה של אתרי המחקר הטובים ביותר בשוק המניות, בהם תוכלו לקבל חדשות ונתונים על חברות, כלכלות ושווקים. עמודים אלה יעזרו לך ללמוד מה קורה בשוק המניות ובשווקים הפיננסיים בכללותם. משאב מכובד זה של שוק המניות מספק חדשות מעודכנות של השוק והכלכלה, כמו גם כלים רבי עוצמה המאפשרים לך לבצע בדיקת נאותות משלך להשקעות פוטנציאליות. השתתף בקורס השקעות ערך ולמד את אומנות ההשקעה בטבילה. באתר האינטרנט של CNBC Markets יש הרבה מידע, ומאמרים בוול סטריט ג'ורנל מתווספים לרשימה. אנו אוספים גם חדשות ממקורות כמו רויטרס ויכולים לחלוק את המאמרים שלנו עם רשת דאו ג'ונס. עליכם להתעדכן בכל יום בחדשות האחרונות בשוק המניות, לכן ריכזנו עבורכם כמה מהחדשות הטובות ביותר בשוק המניות שיעזרו לכם לשפר את הידע והמיומנויות שלכם. גם אם אינך אוהב סימניות, הנה רשימה של כמה מקורות גדולים אחרים להשקעות חדשות בשוק המניות שתוכל לצפות בהם, כמו גם כמה טיפים וטריקים נהדרים להשקעה.

אתר חדשות פיננסי זה מציע חדשות שוק המניות מרחבי העולם ומאפשר לכם לבחור איזה אזור בעולם אתם רוצים לחקור. לפניכם רשימה של אתרי חליפין איכותיים המספקים נתונים מדויקים וטיפים וטריקים להשקעה.

תוכל למצוא מידע על קטגוריות השקעה במגוון מניות, אגרות חוב, תעודות סל, נאמנויות השקעה ואופציות השקעה אחרות. תוכלו לגשת בקלות לסיפורי השקעות, טיפים וטריקים של השקעות, כמו גם חדשות וניתוחים בשוק המניות.

אם אתם מחפשים אתר המציע את התוכנה הטובה ביותר להשוואות ותחזיות לרכישה חוזרת של מניות

MetaStock.com היא המובילה. חלק זה, הכולל השקעות וחדשות פיננסיות, הוא מתווך מקוון למי שיש לו כרגע כסף. זהו אתר נהדר לאנשים שרוצים גישה למחקר ברמה עולמית בנושא מניות ציבוריות.

לא יהיה זה נכון לומר שאין ניתוח טכני בעמוד זה, אך זהו מקור נהדר למידע על מצבו הנוכחי של שוק המניות. אנחנו מדברים על אינדיקטורים של קנייה ומכירה, שהופכים אותם למקור טוב למידע השקעות לטווח ארוך וקצר.

האחד

הוא BenzingaPro, שירות העברת הודעות בבורסה המספק לסוחרים פלטפורמה בה הם יכולים להשתמש ומידע שעוזר להם להשקיע היטב. זהו עמוד סולידי נוסף בו תוכלו לנתח כמות גדולה של נתונים פיננסיים, כולל מחירי מניות וחדשות פיננסיות, כדי להחליט היכן אתם רוצים להשקיע את כספכם. יש חדשות ויומי עדכונים הקשורים לשוק המניות, כגון תנועות מחירים, דוחות רווח ומידע פיננסי אחר.

ישנם גם כמה שמות מוכרים ברשימה, חלקם הם חיפושים אלפא, שהפכו מאז לאלפא. ישנה גם רשימה של החברות החשובות בבורסה החיוניות למחיר המניות של החברה ולשוק שלה.

זהו עוד אתר חדשות יפהפה שמאגד את כל החדשות במקום אחד

והפך לאחד מאתרי החדשות הטובים ביותר להשקעה. בדוק בדף הבית שלנו את המגמות בשוק המניות ואת 10 המניות הטובות ביותר. זהו אתר נהדר עם הרבה מידע מעניין על השוק, מניות, אגרות חוב והשקעות אחרות.

בחלק WSJ שווקים באתר יש חדשות וסטטיסטיקה ספציפיים לבורסה

כולל סקר מניות וכלי מעקב אחר תיקי השקעות. באתר יש מדור ייעודי המציע רשימה מקיפה של מניות, אג"ח, סחורות ואפשרויות השקעה אחרות. קישורים לסיפורים אלה מתעדכנים באופן קבוע עם המאמרים הרלוונטיים והפרובוקטיביים ביותר המכסים כל דבר, החל משוקי המניות ועד אסטרטגיות השקעה וניירות ערך.

תרשימי שוק מט"ח הוא תוסף לשוק המניות של וורדפרס שבאמצעותו ניתן להוסיף מניות לתרשימים באתר שלך. טיקר המניות הוא תוסף נוסף לבורסה בו תוכלו להשתמש בכדי לאחסן עבורכם נתוני מניות בחינם ולהכניסו לאתר כזה על חשבונכם.

TC2000 מיועד למשקיעים אמריקאים וקנדיים המעוניינים לסחור ישירות בתרשימים חזקים ויש להם גישה לנתוני שוק המניות העדכניים ביותר הקיימים בשוק.

כאן תוכלו למצוא את כל המידע שתוכלו למצוא באתר שלהם

וכמובן אתר זה ייתן לכם מושג טוב לגבי מה המגמה ואילו בחירות מניות שונות יש לקחת בחשבון. תשובה הוא ככל הנראה האתר הפופולרי ביותר עבור עדכונים ומידע על שוק המניות ושווקים פיננסיים אחרים בארה"ב ובקנדה, אשר ניתן למצוא כאן באתר שלהם.

אתרים מסוימים עם אזכור מיוחד לא יכלו להגיע לעשרת המובילים באתרי שוק המניות

אך הם נמצאים כאן וטובים כמו האתרים שהוזכרו לעיל. הרשימה שלעיל היא רשימה של עשרת אתרי החדשות הראשונים בשוק המניות בארה"ב ובקנדה, כמו גם במדינות אחרות.