הצרכנים טוענים שתמונות מוצרים חיוניות לביקורות ומציגות מידע חשוב מהמוכר. זו הסיבה שאמזון ושווקים גדולים אחרים מציבים דרישות מינימליות לתמונות מוצרים. הנחיות תמונת המוצרים של אמזון מעודדות את המוכרים להעלות תמונות ברוחב ובגובה של לפחות 1,000 פיקסלים.

לדוגמא

הוספת תוכן וידאו לתוכן הכתוב שלך היא דרך נהדרת להגדיל את המכירות באמזון. כשאתה משתמש בווידאו, זה יכול לעזור למותג שלך להתבלט ולבנות קשרים אישיים עם לקוחות, דבר שיכול להוביל למכירות גבוהות יותר. הנחיות תמונת המוצרים של אמזון הן כדלקמן: תמונות גדולות מספיק כדי לאפשר את תכונת הזום של אמזון, שלדברי החברה יכולה להגביר את המכירות.

כדי להשיג זאת, אתה זקוק לאסטרטגיה כדי לגרום ללקוחות רבים יותר להשאיר ביקורות אמיתיות ומועילות בדפי רשימת המוצרים שלך. לקבל הרבה ביקורות טובות מהלקוחות שלך ולהדגיש אותם בפני קונים פוטנציאליים היא דרך נהדרת לבנות אמון במותג שלך ולהגדיל את המכירות באמזון. מחקר שנערך בקרב מוכרי מסחר אלקטרוני מצא כי השימוש בסרטוני מוצרים הגדיל את המכירות בחנויות המקוונות ב -144%.
לעוד מידע על פתחית חנות באמזון באפשרותך להעיף מבט ב- rpgecom.com

כדי להגדיל את מכירות אמזון, עליך להבין כיצד לייעל את המוצרים שלך עבור מנוע החיפוש של אמזון. הבאת המוצרים שלך לראש תוצאות החיפוש של הקונים מהווה נדבך חשוב כנגד המתחרים שלך. לאחר סיום תהליך החיפוש שלך, תוכל להמשיך לבצע אופטימיזציה של הרישומים שלך. ללא קשר לאילו טיפים של ספקי אמזון אתה מממש בכדי להביא יותר תנועה ומכירות לרישומי אמזון שלך, אתה צריך להיות מסוגל לרכז, לייעל, להפיץ, לנתח ולהפיץ מידע על מוצרים כדי שתוכל לשמור על הרישומים שלך כ מדויק ככל האפשר וליצור הכנסות רבות ככל האפשר. השתמש בידע החדש שלך כדי להגדיל את מכירות אמזון. להלן 8 דרכים להגביר את המכירות שלך באמזון ולגנוב לקוחות מהמתחרים שלך.
לעוד פרטים מורחבים על הגדלת המכירות באמזון וקורס אמזון באפשרותך להעיף מבט ב- rpgeschool.co.il

PPC

היא דרך מוכחת ויעילה להגדיל את סך המכירות שלך באמזון על ידי השקעת כסף בשיווק המוצרים שלך עם תוצאות אורגניות. אתה יכול לעקוב אחר אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך ב- PPC כדי לשפר את התוצאות. עדכון המחירים שלך הוא אחת הדרכים המהירות ביותר להגביר את המכירות שלך באמזון.

תוכלו להביא מאות מבקרים לדפי המוצרים של אמזון סטור בכל יום על ידי יצירת נוכחות חזקה בפורומים נישתיים

קבוצות פייסבוק וערוצי מדיה חברתית אחרים. אם אתה רוצה להגדיל את המכירות שלך באמזון, עיין בפרסום בתשלום או השתמש בטכניקות שיווק כדי להשיג תנועה למוצרים שלך. רוב העסקאות שהגדרת באמזון מופיעות ברשימות המוצרים שלך, בדפי תוצאות החיפוש ובדפי אמזון הראווה של אמזון.

אם אתה רוצה לזכות ב- Buy Box

בתוצאות חיפוש גבוהות ולהגדיל את מכירות אמזון שלך, עליך לשמור על מחיר תחרותי עבור המוצרים שלך. זה לא אומר שאתה צריך למכור את המוצרים שלך מתחת לערך, אבל אתה צריך להציע מחירים תחרותיים. הסיכויים הטובים ביותר להצלחה הם עם מותגים שרמות המחירים שלהם דומות או שוות לערוצים אחרים – ולא עשרות המשווקים הלא מורשים שנלחמים על מניות Buy Box.

אם תקבל מספר גבוה של המרות עבור מילת מפתח מסוימת

ייתכן שתרצה להגדיר יותר מיקוד ותקציב למילת מפתח זו מכיוון שהיא משתלמת עבורך. זה נראה כאילו אתה מקבל הרבה רשמים אבל אף אחד לא קונה את המוצר שלך, מה שאומר שמילת המפתח שבחרת אינה רלוונטית למוצר שלך. אתה מקבל לחיצות רבות על מילת מפתח אך עם מכירות נמוכות תוכל למטב את העותק שלך ולבצע אופטימיזציה של הרישום כדי לנצל את עניין הלקוחות במילת מפתח זו.

כשאתה מוכר באמזון

חשוב להשתמש במילים בהן הקונים שלך משתמשים כדי למצוא את המוצר שלך. בצע אופטימיזציה למוצר שלך על ידי יצירת כותרת מוצר אינפורמטיבית ותיאורית שלא תעלה על 200 תווים. כתוב בלוג או מאמר שמדגים את ערך המוצר שלך כפתרון לבעיות הקהל שלך.

הגברת המכירות שלך באמזון תלויה לא רק באופטימיזציה של כותרות המוצרים

התיאורים ומילות המפתח שלך, אלא גם בהוספת מילות מפתח עורפיות לרשימות המוצרים שלך. אמזון מצביעה על מילות המפתח האחוריות שלך, מה שעוזר למקם את רשימת המוצרים שלך בשאילתות חיפוש רלוונטיות, מה שמוביל למכירות רבות יותר. מוכרים שרוצים לקדם את המוצרים שלהם באמזון חייבים להציע הצעות מחיר למילות מפתח רלוונטיות שתואמות את האפשרות שבחרת (התאמה מדויקת, התאמה לביטוי או התאמה רחבה).

כדי להגדיל את המכירות של אמזון ולמקסם את ההשפעה של פרסום המוצרים שלך, ודא שאתה מבין את היסודות כראוי. שיווק מוצרים בשוקי אמזון, אטסי ואיביי שונה ממוצרי פרסום באתר האינטרנט שלך. על מנת לקבל תובנות מומחים כיצד להגדיל את מכירות אמזון, ביקשנו מהמשווקים והקמעונאים המנוסים את הטיפים המובילים שלהם. הנה לפניכם 14 דרכים אפשריות להגביר את מכירות אמזון בשנת 2021. יותר קונים מגיעים לאמזון מכיוון שהם רוצים לקנות, כלומר יותר אנשים קונים את המוצרים שלכם. כדי להגדיל זאת, תוכלו למצוא דרכים לשפר את רשימות המוצרים שלכם, למשוך יותר לקוחות ולבצע שיפוץ בהדרגה של ספקים עצלנים וחסרי ניסיון.

תיבת הקנייה של אמזון

היא אזור בצד ימין של דף פרטי המוצר של אמזון. אמזון בוחרת מוכרים הזכאים לתיבה הנחשקת של אמזון קנה, גם אם הם מוכרים את אותו מוצר. תיבות ה- Amazon Buy ממוקמות בקצה הימני ביותר של דף המוצר, מה שמגדיל את הסיכויים שלקוחות יקנו את המוצר מאחרים.

אי אפשר להתעלם מכך שאחת הדרכים להגיע ללקוחות פריים

היא לעמוד בקריטריונים מסוימים כמוכר באמזון, להיות מוכר לגיטימי ולהיות מסוגלים לפגוש את פריים. אתה יכול כמובן לזכות ב- Buy Box על ידי הפיכת המוצרים שלך לזמינים באמזון, ואם אתה רק מתחיל למכור, אמזון נותנת לך את ההזדמנות לזכות ב- Buy Boxes מהיום הראשון כדי להגביר את המכירות שלך. להלן שמונה דרכים להגביר את מכירות אמזון, עם 13 טיפים למוכרי אמזון בנושא קידום אתרים, הרחבה בינלאומית ואופטימיזציה של רשימות.

כתיבת תיאור מוצר מסייעת לקונים לדמיין את חווית הבעלות והטיפול במוצר שלך. כאשר אתה מתאר את המוצר שלך, ציין את התכונות והיתרונות החשובים ביותר המופיעים בנקודות התבליט שלך.

תמונות ברזולוציה גבוהה עם פרטים ברורים לוכדים את דמיונם של הקונים ומעוררים אותם לקנות את המוצר שלך. הוסף מידע על התחושה, השימוש והיתרונות השונים של המוצר שלך בכדי לעודד את הקונה.