אמנם 2020 הייתה שנה חזקה עבור חברות טכנולוגיה פרטיות ישראליות המגובות באקזיט, עם שלוש הנפקות גדולות בשוק האמריקאי בשווי של יותר מ -5 מיליארד דולר, אך 2021 נראה כי יעבור מספר זה. במחצית הראשונה של השנה ( לפני יותר משנה), עסקות ההיי-טק הישראליות בהיקף של יותר מ -4 מיליארד דולר הסתכמו (בערך), שיעור דומה לזה של 2020, אך עם ירידה. עד כה 48 ההנפקות והעסקאות SPAC העלו את הרווחים הכוללים של 8.42 מיליארד דולר לעומת 20 הנפקות שוקי ההון בתקופה המקבילה אשתקד, שעלו 16.1 מיליארד דולר.

הבורסה לניירות ערך בתל אביב משכה את מספר ההנפקות הרב ביותר בששת החודשים הראשונים של 2021 כאשר 35 עסקאות היוו 12% מתוך 48 עסקאות ההנפקה ו- SPAC

הנתונים מצביעים על כך שבורסה הפכה לפלטפורמה תקפה עבור חברות טכנולוגיה עם הערכות שווי מסוימות להנפקה בציבור, נכתב בדו"ח. הסכום הכולל של הנפקות, SPAC ועסקאות בחצי השנה היה 202,120,121 דולר, אשר מוגבל למי שגייס כספים מתחת ל -5 מיליארד דולר בשוק, ללא חריגים.

בפברואר העלתה החברה בת השמונה את הערכת השווי שלה בשותפות מוצרי Salesforce ל -12.4 מיליארד דולר

חברת Chargepoint יצאה לציבור באמצעות מיזוג הפוך ורכישת חברת Switchback Energy. שבע עסקאות טופלו על ידי מיזוגים ורכישות, בסך כולל של 24.1 מיליארד דולר.

על פי מסמכי SEC

סלוטמן הרוויח 550 מיליון דולר ממכירת מניות ServiceNow שהביאו למכירת תחום הנתונים של EMC EMC תמורת 2.4 מיליארד דולר בשנת 2009. לפני כן הצטרף לחברה, בשווי של 4 מיליארד דולר על ידי בעלי הון סיכון, בהנהגתו של מנהל מיקרוסופט לשעבר בוב מוגליה. כאשר סנופלייק פונה לעבר מופע הדרכים הווירטואלי שלה, סלוטמן מתכונן להנפקה השלישית שלו, שלטענת משקיעים רבים תהיה עסקת הטכנולוגיה החמה ביותר של השנה, כשגם Airbnb, פלנטיר ואסאנה יובילו את המייסדים.

ספק DevOps JFrog רכש את יצרנית תוכנת האבטחה VDoo

והעסקה תרחיב את המוצר DevSecOps שלה, המתמקד בחפצי יישומים ליישומי ייצור. החברה הסכימה לרכוש VDOO תמורת 300 מיליון דולר כדי לספק סביבת פיתוח הוליסטית לכל דבר, החל מאבטחה ועד מכשירי IoT מודרניים. 100 עובדים של VDO יצטרפו לחברה, הידועה גם בארכיון החפצים שלה ליישומים מלאכותיים, כחלק מהעסקה.

JFrog הסכימה

בהתאם לתנאי ההסכם הסופי, לרכוש את VDOO תמורת מחיר רכישה כולל של כ -300 מיליון דולר, בכפוף להתאמות ההסכם על בסיס מזומן וללא חובות, שישולמו בתשלום שילוב של מזומן ותמורה למניות. רכישת VDoo תכפיל את גודל צוות האבטחה של JFrogs, הכולל כיום מהנדסים, אנשי שיווק ומכירות בישראל, גרמניה, יפן וצפון אמריקה. החברה הודיעה כי תמשיך לפעול כמוצר SaaS עצמאי עבור כרגע.

הרכישה מורכבת מכ -90 מיליון דולר במניות רגילות של חברת אוטומציה לבניית תוכנה JFrog בכפוף להתאמות המבוססות על מחיר הסגירה הממוצע של 15 ימי המסחר האחרונים

הרכישה מוערכת ב -300 מיליון דולר ו- JFroog היא חברה ידועה בפלטפורמה המסייעת למפתחים בניהול פריסת תוכנות ועדכונים, הבטיחו לי.

חברת אבטחת המוצרים הישראלית VDoo הינה סטארט-אפ בן ארבע שנים עם לקוחות כולל Verizon

Samsung ו- Bosch. מיזוג הפוך עם הנסי קפיטל העריך את קאנו ב -2.4 מיליארד דולר, והביא 600 מיליון דולר לחברה. JFrog, חברה הידועה ביותר בזכות פלטפורמה המסייעת למפתחים לנהל פריסת תוכנות ועדכונים. s, נסחרה בנאסד"ק והיה לה שווי שוק של 4.65 מיליארד דולר כשהיא פורסמה בספטמבר בשנה שעברה.

JFrog הודיעה על כוונתה לרכוש את חברת האוטומציה של תוכנת VDoo

יצרנית תוכנות לסריקת אבטחה, בעסקת מזומנים ומניות של 300 מיליון דולר. חברת המפתחים והתפעול (DevOps) JFROG הודיעה היום כי היא מתכננת לרכוש את חברת אבטחת המוצרים הישראלית VDOO תמורת 300 מיליון דולר.