התייעצנו עם מספר מומחי עור בכדי לקבל תשובות לכל מה שצריך לדעת על פיגמנטציה, מאיפה זה בא, איך למנוע את היווצרותו, וכיצד לטפל בו באמצעות מוצרים וטיפולים. להלן מספר תשובות לשאלות שהיינו זקוקים לה: מה אתה רוצה, מה אתה צריך לדעת על מה שקורה בעור שלך כאשר מתרחשת היפרפיגמנטציה, מדוע זה קורה ואילו פתרונות עליך לשקול. כאן המומחים שלנו חולקים מה גורם להפרעה דיסמורפית hyperPIGMENTAL ו- HyperPigmental Dysmorphic (HPD), כיצד למנוע אותה או להיפטר ממנה, ואת אפשרויות הטיפול הטובות ביותר.

גיינסוויל דרמטולוגיה וכירורגית עור מספרת לך את כל מה שאתה צריך לדעת על שומות ועור פיגמנטי

כולל מתי לפנות לרופא עור בגיינסוויל. Microdermabrasion לטיפול בהיפרפיגמנטציה: אם אתה רוצה להפחית פיגמנטציה מהר יותר עם microdermabasion, זה לא יכול להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך. מנתח פלסטי ב- Sanctuaire Luxe Day Medspa מספק מידע על שפשופים מיקרו דרמטריים וטיפולי היפרפיגמנטציה. לדוגמה, אם יש לך שיעור גבוה של הפרעה דיסמורפית hyperpIGMental (HPD), dermaplane עשוי להיות פיתרון אידיאלי.

השתמש בתמרוקים, כולל קרם הגנה: קרם הגנה עם SPF של 30 ומעלה מדי יום היא השיטה הטובה ביותר להימנע מכוויות שמש. שים לב שמלזמה עלולה להחמיר עור מגורה, לכן השתמש בקרם הגנה שמכיל קרם הגנה.
למידע נוסף אודות פיגמנטציה בפנים וכל מה שצריך לדעת לפני שעושים פיגמנטציה בפנים יש לבדוק כאן: flamingo-clinic.co.il

זה גם צעד חכם להבטיח שיש שיהוק גדול של נוגדי חמצון כאשר מתמודדים עם כתמים כהים. לכן חשוב לשמור על נוגדי חמצון חזקים על ידי שילוב מוצרים אלה בשגרת טיפוח העור המטפלת בהיפרפיגמנטציה.

מצא פילינג שמתאים לסוג העור שלך והשתמש בו פעמיים בשבוע כדי להקל על היפרפיגמנטציה ולהסיר כתמים כהים. אינך צריך להשתמש בתכשיר exoliant במהלך השבוע הראשון של הטיפול, אלא לדלג על הקליפות והקליפות הכימיות שמוסרות.

הרופא שלך עשוי להמליץ לך להשתמש באקונומיקה כמו קרם הידרוקינון או רטינואיד לפני ההליך

כדי להפחית את הסיכון לתופעות לוואי. הרופא שלך עשוי גם להמליץ על שימוש באקונומיקה, הידרוקינון, בקרם רטינואיד כדי למנוע התכהות העור לאחר הטיפול.

אולי שמעת בעבר את המונח "פיגמנטציה" בדרמטולוגיה אסתטית

אך לדעת בדיוק מהן בעיות הפיגמנטציה שלך וכיצד לטפל בהן ביעילות יכול להיות מכריע. כאן אתה מדבר עם רופא העור על מה גורם לפיגמנטים בעור, לאן לפנות ואילו מוצרים להשתמש כדי לטפל בגורמים להיפרפיגמנטציה בגוון שלך. אם אתם מודאגים מכתמים כהים הנגרמים על ידי מלזמה ו / או כיצד להיפטר מהם, עליכם לדון בטיפולים אלה ואחרים עם ד"ר נזריאן.

אם כתמים כהים מטרידים עקב היפרפיגמנטציה בעור

דבר אחד ברור: לרובנו יש פיגמנטציה במידה מסוימת, אבל זה לא אומר שאין שום דבר שתוכל לעשות כדי למנוע או לטפל בכתמים הקיימים . כיום ישנן אינספור אפשרויות טיפול לחיסול צבעי הגוון הלא מזיקים אך המעצבנים הללו.

למרות שרטינואידים OTC בטוחים לכל גווני העור

עליך להתייעץ עם רופא העור שלך לגבי עור כהה יותר. חלק מטיפולי ההיפרפיגמנטציה היעילים יותר מבוצעים ב- Medspas, וחלקם ניתן לבצע בבית. המשך לקרוא לקבלת ההיפרפיגמנטים הטובים ביותר והמלצות המוצרים וללכת למנהג של רופא עור שמיישם גם את האפשרויות הללו. ישנם טיפולי היפרפיגמנטציה רבים ושונים, חלקם יכולים לטפל בהיפרפיגמנטציה בביתך ואתה יכול לעשות זאת בעצמך. אם אתה משתמש במוצרים אלה לטווח ארוך, הם עלולים לגרום לתופעות לוואי כגון אקנה, אדמומיות או גירוי בעור.

אם אתה מטפל בזהירות בבית בפיגמנטציה שלך

אתה יכול לצפות לשיפור ניכר בתוך חודש, אך עור כהה יותר עשוי לדרוש יותר זמן וטיפולי היפרפיגמנטציה שונים. אם יש לך גווני עור בהירים, בינוניים או כהים, עליך להשתמש בהיפרפיגמנטציה לזמן קצר בלבד. אין הגבלה לכמה זמן לוקח להיפטר מעור פיגמנטי, רק מגבלה של 1-2 חודשים לעור בהיר.

אם תישאר חרוץ ותעקוב אחר השגרה שלך

תראה את הכתמים הכהים שלך דוהים ואת גוון העור שלך מתפנה. זה עלול לקחת זמן, אך אם תטפל כראוי בכתמי העור שלך בטיפולי היפרפיגמנטציה הנכונים, השינוי הצבע ייעלם ותחזיר את ביטחונך, אפילו עם עור קורן. חשוב לדעת שגם אם אתה נפטר מפיגמנטציה לחלוטין, אתה עדיין יכול להבהיר את הפיגמנטים שלך ולמנוע טיפול בעור, אך עליך לקרוא ולהמשיך ללמוד כל מה שאי פעם רצית לדעת על כתמים כהים ובאילו מוצרים לטיפוח העור כדאי להשתמש היום כדי למזער פיגמנטים לא אחידים.

כאן

ביקשנו ממומחים לחשוף את הטיפים והטריקים שלהם כדי להיפטר מצלקות אקנה ופיגמנטציה. עם הבנה טובה יותר של סוגי העור שאתה נלחם ובאיזה סוג של היפרפיגמנטציה אתה מתמודד, אתה יכול להתחיל לטפל בעור הלא אחיד שלך ולנקוט בצעדים לתיקון עורך. עליך להיות זהיר עם מוצרי טיפוח העור שלך כדי להבטיח שאתה לא מגרה או מדליק אותם במידה שהם מפעילים היפרפיגמנטציה לאחר דלקת.