החזרי מס הם תחום מאוד רווחי ומאוד תחרותי. בסופו של דבר – מי לא רוצה לקבל החזר מס ולהרוויח מחדש כסף שניחשב כבר אבוד?

במצב אידיאלי לא צריך החזר מס

זאת אומרת, עבור הצרכנים, התוצאה הטובה ביותר היא שמס הכנסה יגלה לבד אם באמת יש בעיה בהחזר המס שלהם ויעבד את ההחזר לבד.

אבל, לא תמיד הם מגלים לבד, לכן יש צורך בחברה לבדיקת החזרי מס אשר תשלח למס הכנסה את הדיווח על החזר המס שמגיע לך. זה יכול להוביל לחיסון של אלפי שקלים!! 

חברה לחזרה מס יכולה ליצור קשר עם רואה החשבון שלך, ולהביון ממנו אם יש החזרים שאולי פספסנו. אתה יכול גם להתקשר למס הכנסה שלך ישירות כדי לראות אם המידע שלך נכון, ואם כן, לקבל החזר – אבל זה ממש לא מומלץ למי שאין לו ניסיון בזה.

הדרך הטובה ביותר להבטיח החזר מהיר

היא להגיש את הבקשה להחזר המס שלך באופן אלקטרוני . אם אתה מגיש דוח למס הכנסה וטועה, שלח תשובה מתוקנת. מס הכנסה אולי ירצה לשקול מחדש את ההחזר שלך אם הניכויים והזיכויים בגין ההחזרות שלך אינם פרופורציונליים להכנסה שלך.

חברת החזרי מס תוכל לעזור לך בבדיקה ראשונית

אפשר פשוט למלא בחינם שאלוני ראשוני לבדיקת ההתכנות להחזר,ורק אם יש התאמה להמשיך לשירות החזרי המס המלא.

למידע נוסף על אופן בדיקת הסטטוס שלך מבהחינת החזר מס הכנסה, או למידע נוסף על אופן בדיקת החזרי המס אפשר לגלוש לאתר של חברת החזרי המס.

כך בעצם מתקבלים לידים להחזרי מס

חברות החזרי מס אשר רוצות לקבל לקוחות עתידיים יכולות להשתמש בשאולנים חינמיים כאלה כדי לקבל לידים \ לקוחות פונטציאליים להחזרי מס. 

העניין הוא שכדי שגולים יגיעו למלא את השאלונים האלה צריך להיא אותם לאתר מלכתחילה. כאן נכנסים לתמונה פתרונות של רכישת לידים להחזרי מס. כך אפשר פשוט לקבל רשימה של אנשים אשר מעוניינים בהחזרי מס וענו על שאלון מפורט – כך לחברהת החזרי המס יכולה בוודאות לדעת שהיא יכולה להציע לאותו לקוח החזר מס ורווח בטוח ולתת לו הצעה אטרקטיבית. זה חוסך הרבה מאוד מאמצי שיווק ומאפשר להתמקד בחסכון של כסף ללקוחות