הקדמה: מדוע כדאי להתקין מנעול חכם על הדלת שלך היום

המנעול הוא אחד ממכשירי האבטחה הוותיקים בעולם, והוא עדיין בשימוש בהרבה משקי בית. יש לו עיצוב פשוט, המורכב מבריח להחזיק את הבריח, בורג שנע בתוך נדן ומנגנון נעילה. המפתח מוחדר לחור המנעול ומסובב כדי להזיז את הבורג למעלה או למטה.

המנעול המודרני הראשון הומצא בשנת 1818 על ידי לינוס ייל ג'וניור, אז בן 23. ייל ג'וניור נולד במסצ'וסטס אך מאוחר יותר עבר לעיר ניו יורק שם הפך לחניך של אביו שניהל עסק חומרה בשם Yale & Towne Manufacturing ושות' הוא המציא את מה שאנו מכנים כיום את מנעול הסיכה (הנקראים גם מנעולים גליליים) ורשם עליו פטנט ב-20 בנובמבר 1857 כ"שיפור במנעולים"

חלק זה יסקור כיצד פועלים מנעולים חכמים, כיצד הם שונים ממנעולים מסורתיים, מדוע כדאי להתקין אחד על הדלת שלך היום ומה אתה צריך

המנעול החכם הוא האחרון בטכנולוגיית האבטחה. זהו מנעול שניתן לשלוט בו באמצעות הטלפון החכם שלך. לא עוד לגשש אחר המפתחות שלך, או לדאוג לשכוח את המפתח בבית. אתה יכול לפתוח ולסגור את הדלת מכל מקום ובכל זמן, ואתה לא צריך לדאוג לנעול אותה מאחוריך כי המנעול החכם יעשה זאת עבורך באופן אוטומטי.

מנעול חכם הוא מנעול שניתן לשלוט בסמארטפון שלך. מנעולים חכמים הם לא רק נוחים, הם גם הופכים את הבית שלך לאבטח יותר כי קשה לפרוץ אליהם.

1. מבוא למנעולים חכמים

מנעולים חכמים הם טכנולוגיה חדשה יחסית, ולכן הם אינם מיינסטרים כמו אמצעי אבטחה אחרים כמו מערכות אזעקה.

הם מציעים את הנוחות והביטחון האולטימטיבי עבור הבית שלך. אתה יכול לשלוט בהם מרחוק עם הטלפון שלך או אפילו עם פקודות קוליות אם יש לך Alexa או Google Home.

החלק הטוב ביותר הוא שניתן לנעול ולפתוח אותם על ידי החלקת האצבע על המנעול!

בחלק זה נלמד על סוגי המנעולים החכמים השונים ותכונותיהם.

זהו ההקדמה לקטע על Hack a lock חכם מאוד.

למה אתה צריך מנעול חכם לבית שלך ואיך לבחור את המנעול הנכון?

אני הולך לדבר על החשיבות שיש במנעול חכם לבית, וכיצד לבחור את המנעול המתאים.

מנעולים חכמים הם כיום הכרח בעולם של היום. הם לא רק מותרות אלא גם תכונת אבטחה חשובה.

במאמר זה נדון בצורך במנעולים חכמים וכיצד לבחור את המנעול המתאים. אנו גם נשתף אתכם בכמה ממנעולי דלתות ה-WiFi הטובים ביותר.

הצורך במנעולים חכמים

העולם ראה עלייה בדאגות האבטחה, וזו הסיבה שאנשים מחפשים דרכים לאבטח את בתיהם. דרך אחת היא באמצעות מנעול חכם. מנעולים חכמים מאפשרים להעניק גישה לביתכם מרחוק, וניתן גם להגדיר אותם כך שתוכלו להשתמש בהם עם כרטיס מפתח או קוד. זה אומר שאתה לא צריך לדאוג לאבד את המפתחות שלך או לשכוח את הקוד שלך כשאתה מאחר בבוקר. אתה רק צריך לדעת איפה הטלפון שלך! אם אתה רוצה יותר אבטחה, אז שווה לשקול לקבל חיישן טביעת אצבע או תכונת זיהוי פנים על המנעול שלך.

כדי לבדוק פרטים נוספים בתחום של לפרוץ מנעול חכם מאוד עליך לגלוש לאתר manolan1.co.il