אחת התפיסות המוטעות הנפוצות ששמעתי על צניחה חופשית היא שאתה לא יכול לנשום. אתה לא רק רוצה לעשות כמה שיותר כיף, אלא גם לדעת איך זה להיות "תלמיד שנה א 'מצנח". צונני רחיפה הם חבורה ידידותית להפליא ותמיד נותנים עצות למצטרפים חדשים שמתחילים לקפוץ בסקי, כולל המקומות הטובים ביותר ללמוד צניחה חופשית. ייתכן שרבים מכם פחדו מגבהים לפני שהגשתם בקשה לרישיון, ואני יודע שעשיתי זאת.

קבל כמה צילומי צניחה חופשית עדכני

זה באמת יעזור לך לדעת למה לצפות, ויהפוך את כל החוויה לפחות מפחידה כשתעשה את הניסיון הראשון שלך. ישנם מספר קורסים לצניחה חופשית שתוכלו לקחת יחד עם הקפיצה שלכם, כמו למשל קורס AFF. זהו אחד הטיפים הטובים ביותר לסקי טנדם, שכן זו דרך נהדרת להתרחק מהפעם הראשונה שאתה יוצא מקרוסלת הסקי. צניחה חופשית עם תחושת ביטחון בכישוריכם. צניחה חופשית של טנדם תעניק לכם תחושה של נפילה חופשית ותיתן לכם מושג על מה שמסעות צלילה יכולים להעביר בלי הטרחה וההשקעה לעבור קורס קופים!

אם אתה חושש שצניחה חופשית מסוכנת

קרא את סטטיסטיקות הבטיחות וצא לטיול עם מצנח. אם אתם מחפשים מדריך מאומן היטב, עיינו בסקירות של מרכז צניחה חופשית למידע נוסף. ודא שאתה מקבל מידע על אזורי טיפה לפני שאתה שוקל אזור ירידה בפעם הראשונה. בקר בדף השאלות הנפוצות שלנו כדי להתכונן לצניחה חופשית עם חברת קפיצות הסקי המיוחדת שתבחר.

אם אתה מתכנן להיות מדריך לצניחה חופשית

עליך להשלים את בית הספר בקומה 4-5 שעות לפני הקפיצה שלך. הדבר הטוב הוא שבזמן שאתה מחכה אתה יכול ליהנות ממש מהאווירה של מרכז הצניחה ולראות איך זה לעלות על מטוס, להתאמן על הקרקע ולארוז את השקופית שלך עם כמה ממומחי הסקייטבורד שלנו. תוכלו לדבר עם קופצי סקי אחרים, לגלות כיצד עובד עולם הצניחה ולבלות את היום בחוץ. זו הזדמנות נהדרת לפגוש את מדריך הצלילה שלך במרכז ניו יורק כדי לגלות את הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתה יכול להיות בטוח שאתה "מדריך לצניחה חופשית" במהלך השהות היומית שלך במרכז צניחה, ולשאול כל שאלה יכול להיות שיש לך.

אנחנו לא יכולים לחכות כדי לקבל את פניכם למשפחתנו וללוות אתכם לצניחה חופשית ראשונה ב- Skydive Carolina!

צניחה חופשית

היא נהדרת, אבל הדבר האחרון שאתה רוצה זה לא ליהנות מהחוויה כי אתה מודאג מביטחונך. למרות שניתן לנקוט באמצעי זהירות להפחתת הסיכונים הכרוכים בצניחה חופשית, חשוב להבין שצניחה חופשית מסוכנת מטבעה. ההבדל בין צניחה חופשית לפשע אלים הוא, שאם אתה עושה את זה, אתה מגדיל את הסיכויים שלך למות. המשמעות היא שבחירה בספורט זה בוודאי תגדיל את הסבירות לצניחה חופשית – כלומר מוות – ובין אם אתה רק רוצה לעשות קפיצה בטנדם ובין אם לאו, קפיצה בודדת יכולה למלא תפקיד משמעותי, כמו גם נהיגה ברכב ביותר מ -1,840 מיילס.

אם אתה שוקל יותר מ -100 ק"ג

מומלץ לפנות למרכז צניחה חופשית לפני ההזמנה – בדוק שזו לא בעיה ביום שלך. אם אתה שוקל צניחה חופשית עם כמה חברים, גודל המטוס וכמות הצוות יקבעו אם תוכלו לקפוץ יחד או לא. שימו לב לכך כאשר אתם צונחים בצניחה חופשית באזור ירידה – אם אתם יודעים שזו אפשרות, אם אתם מחפשים חלון שמיים, עליכם להתחיל לעשות זאת. המידע בסעיף זה מבוסס על הניסיון שלי עם צניחה חופשית בפיימונטה ועל חוויותיהם של רבים מחבריי.

צניחה חופשית של טנדם דורשת הכנה קרקעית מינימלית, לכן צפו להיות במרכז הצניחה חופשית כל היום. לאחר הסיבוב השני, המטרה הבאה שלך צריכה להיות רכישת רישיון (למעשה כרטיס מעבר) עבור Skyliving.

קודם כל, זה לא רעיון טוב לדלג על ארוחה לפני צניחה, במיוחד אם אתה באוויר יותר מ- 30 דקות.

לכן ריכזנו עבורכם את 4 הדברים החשובים ביותר שעליכם לדעת לפני צניחה חופשית

לפני שנעמיק בפרטי הקפיצה הסולו תרתי משמע להתקדמות אימוני הצניחה, ראשית נסתכל על ליבת ציוד הצניחה החופשית. האימונים יכולים להיות מורכבים ממגוון פעילויות שמבצע קופץ הסקי, כמו לרדת מהמטוס, לתמרן בנפילה חופשית, יישור הכתר הראשי, חץ וקשת בנפילה חופשית ונחיתה. אם תלמדו לגלוש על סקייטבורד ולהצטרף ל- Skiddive הטנדם הראשון שלכם, תשתתפו בסדרת תרגילים, החל מהירידה מהמטוס ושליטה על נחיתת הרגל שלכם, ועד לרדת ממטוס, קפיצה, קשת, נחיתה ועוד.