כשמדובר בהשתלות שיניים, השאלה הנפוצה ביותר שאני מקבל ממטופלים היא "מה עולה השתלת שיניים?". קל למצוא את התשובה כשמדובר בשאלה "מה עולה השתלת שיניים?", אך זו אחת השאלות הנפוצות ביותר שאני שוכח מהמטופלים שלי.

עלות השתלת שיניים תלויה בגורמים רבים

כולל מקום ביצוע הניתוח, רופא השיניים המבצע את הניתוח, החומרים בהם נעשה שימוש וכמות ביטוח השיניים שיש לכם. עלות השתלות שיניים תלויה במספר גורמים, ביניהם: גודל השתל, מקום ההשמה, איכות החומר בו נעשה שימוש וכיסוי ביטוחי.

סביר להניח כי שתלים דנטליים של ClearChoice עולים את זה כמו שתלים אחרים

אך לא ברור אם תשלם יותר מכיוון שיש לך את כל השירותים האלה תחת קורת גג אחת. העלות הממוצעת של השתלת שיניים לא בהכרח עוזרת למטופלים לדעת מה זה יעלה עבורם באופן אינדיבידואלי, ומחיר השתלת שיניים יכול להשתנות בהתאם לחומר ולהליך, ולכן קשה למנות עלויות מדויקות אלא אם כן ייעוץ והערכה מתבצעת מראש. חלקים מסוימים בתהליך ההשתלה נבנים – המחירים אינם משתנים במידה רבה כאשר בוחנים את העלות לכל שתל במנהטן.
לעוד פרטים אודות מחירי שתלים דנטלים כדאי להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il
כדי לקרוא עוד על שתלים דנטלים מחיר ומחירי שתלים דנטלים מומלץ לגשת לאתר beyondsmile.co.il

לפני שתמשיך

אתה רק צריך לדעת שהעלות הממוצעת של שן חדשה שאתה משלם עליה יכולה להשתנות מעת לעת. רופא השיניים שלך יכול לתת לך הערכה של עלות השתלות שיניים במהלך הייעוץ שלך, אך הוא יוכל לומר לך רק את המחיר הסופי של השתלות השיניים לאחר הבדיקה הראשונה של השיניים, החניכיים ועצמות הלסת שלך. יתכן שתצטרך לשלם על זה בעצמך, בתנאי שתוכל לקבל הערכה לגבי התנהגותך ועלות השתל לשיניים החדשות שלך. עלות השתלות שיניים אינה זהה לכולם ובדרך כלל משתנה בהתאם לצרכים של כל מטופל. זה גם תלוי איפה הפה וכמה שתלים אתה צריך. העלות הכוללת של השתלת שיניים יכולה להשתנות מאוד בהתאם לכמה שיניים שברצונך להחליף וגם לסוג ההשתלה.

לדוגמא

שתלים בפה מלא (המכונה לעתים קרובות כתרים בפה מלא, גשרים או שתלים) עשויים לדרוש בסך הכל ארבעה או יותר שתלים ומספר שיניים חלופיות. בהתאם לכמות העבודה שיש לבצע, העלות נעה בין 1,000 ל -2,500 דולר עבור תותבת ו -3,300 דולר ליותר מ -4,400 דולר עבור השתלת הפה המלא. עלות התותבות והגשרים תעלה את עלות השתלות השיניים לאחר מספר שנים בלבד. לסוג השיקום שרופא השיניים שלך יבצע עם השתלת השיניים החדשה שלך ישפיע באופן משמעותי על עלויות הטיפול הכוללות שלך, אז בצע את הצעד הנכון ובחר השתלת שיניים כפתרון המועדף עליך.

אם תוכנית השיניים שלך כוללת כיסוי השתלות שיניים בפה שלך

דאג שתקבל החזר כספי רב ככל האפשר לכיסוי עלות השתלים. אם יש לך שאלות לגבי עלות השתלת שיניים או שברצונך לברר אודות ביטוח השתל, אנא התקשר אלינו. במהלך הייעוץ שלנו אנו שואלים את הצוות שלנו כיצד CarePlus יכול לעזור לך בתותבת שיניים, גשרים, שתלים ועבודה מול חברת ביטוח בריאות כמו Medicare, Medicaid, Medicare Part D או Medicaid Plus.

ביטוח השיניים המשלים בדרך כלל אינו מכסה את עלויות השתלות השיניים

אך יכול לסייע בכיסוי חלק מהעלויות. אם הביטוח שלך אינו מכסה רק אחוז קטן או את כולם, אנא תן לנו רשימה של כל האפשרויות שלך לכיסוי השתלות שיניים בביטוח הבריאות שלך. השתלות שיניים אינן מכוסות בכל פוליסות הביטוח, ורק כ -20% מהאנשים עושים זאת.

להלן מדריך עלויות כללי שיכול לעזור לך להחליט אם ברצונך ללכת להשתלות שיניים

בדף "עלות השתלות שיניים" אנו מפרטות תוכניות תשלום ומשאבים שונים שנבחרים לעיתים קרובות בכדי להפוך השתלות בפה למשתלמות. CDG אינה משלמת את מלוא עלות רכישת השתלת השיניים, אך המימון החלקי שלה יכול להפוך השתלים להרבה יותר משתלמים עבור אנשים מסוימים.

קבע פגישה עם רופא

כדי לברר על העלויות הכרוכות ובקש הרגעה והרדמה. רופא השיניים שלך יבדוק את הכרטיס הרפואי שלך ויקבע אם אתה זקוק להליכים נוספים כגון כריתת שיניים, סתימות שיניים או השתלות שיניים. רופא השיניים יכול להסביר כיצד מבנה העצם שלך משפיע על הטיפול בשתל וכמה זה משפיע על עלות השתלת השיניים שלך. לפני שתכננו השתלת שיניים, עליכם בהחלט לשקול את כל אמצעי ההכנה הדרושים וגם לבקש אפשרות להרגעה או הרדמה לפני ההליך.