מה ההבדל בין מנעול לפריצת מנעולים?

מנעול הוא מכשיר המאבטח את דלת הבניין. מנעול יכול להיות מכני או אלקטרוני. מנעולים משמשים בדרך כלל יחד עם מפתח לפתיחה וסגירה של המנעול.

פריצת מנעולים היא כאשר מישהו משתמש בכוח כדי לעבור את האבטחה של דלת או חלון נעולים. פריצת מנעולים יכולה להיעשות על ידי שימוש בכוח גס, איסוף או כלים אחרים כדי לעבור את תכונות האבטחה של המנעול.

בכל הנוגע למנעולים ומפתחות, מנעול הוא החלק של הדלת או החלון שמאובטח באמצעות מפתח. ניתן לנעול או לפתוח אותו באמצעות מפתח. למנעול שני חלקים – הבריח והתקע. הבריח מחליק למקומו כדי למנוע ממישהו לפתוח את הדלת. התקע מוכנס לחור במשקוף הדלת ומונע גישה לכל חלק אחר של המנעול.

מנעול שבור הוא כזה שנהרס איכשהו, למשל על ידי ניתוק או ניתוק לוחית ההרכבה שלו עם פטיש או מברג, כך שלא ניתן לפתוח אותו מבלי לשבור אותו עוד יותר.

מנעולן מורשה 24 שעות יחזיק את כל הכלים הללו בהישג יד על מנת לבצע את עבודתו בצורה נכונה ובטוחה מבלי לגרום נזק לרכוש שלכם.

למה לבחור בשירותי המנעולן שלנו?

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לבחור בשירותי מנעולן 24 שעות ביממה שלנו. הנה רק כמה מהם:

-יש לנו מגוון רחב של שירותי מנעולן

-אנו מציעים שירות חירום 24 שעות ביממה

-המחירים שלנו תחרותיים ובמחיר סביר

בחירת המנעולן המתאים לצרכים שלכם יכולה להיות משימה קשה. יש הרבה חברות ואנשים פרטיים שמציעים שירותי מנעולן 24 שעות ביממה, אבל זה לא אומר שכולם מוסמכים לעשות את העבודה.

אנו מאמינים במתן שירות מורשה ומבוטח ללקוחותינו, כך שתוכלו להרגיש בטוחים כאשר אתם מתקשרים אלינו. אנו מציעים גם שירות מפתח חי כדי שנוכל להיכנס במהירות לבית או לעסק שלך כאשר אתה הכי צריך אותנו.

הקדמה: מדוע מנעולן הוא שירות כה מכריע עבור כולם?

ענף המנעולנות הוא שירות מכריע לכולם והוא כאן כדי להישאר. בעזרת שימוש בטכנולוגיות חדשות, מנעולנים מסוגלים לספק שירותים טובים יותר מאי פעם. הצגת הטכנולוגיה העדכנית ביותר סייעה להפוך את התעשייה הזו ליעילה, מדויקת ופרודוקטיבית יותר.

מנעולן הוא שירות מכריע לכולם, לא רק למי שננעל מחוץ לביתם. כמנעולן חירום בקרבתי, אנו מסייעים לאנשים בתיקון מנעולים והחלפת מנעולים. הטכנאים שלנו זמינים 24 שעות ביממה כדי לעזור לך בזמן הצורך שלך.
לפרטים נוספים בתחום של מנעולן 24 שעות ביממה מורשה נא להעיף מבט ב- manulan24-7.co.il