מהסוג והצורה של הרהיטים ועד לשאלה כמה בד חדש אתה צריך וכמה זה יעלה, יש לקחת בחשבון כמה דברים בעת ההחלטה.

לא משנה באיזה ריפוד משתמשים בביתך

חשוב שהבד יבלוט מהשימוש הרגיל שלו. תוכן הבד של הריפוד המותאם אישית שלך הוא קריטי למראה והתחושה הכלליים של הבית, אבל זה לא המקום לחסוך כסף. חשוב להבין איזה סוג ריפוד הוא המתאים לרהיטי הגן שלכם.

ברכישת בדי ריפוד לרהיטים מרופדים

שים לב שככל שמספר החוטים והבד גבוה יותר כך הוא יתבלה יותר. פריט החשוף לבלאי כבד על בסיס יומיומי, כגון ספה בחדר משפחה, חייב להיות מכוסה בבד עמיד ועמיד להגנה מפני כתמים ונזקים. כמות הבד תלויה בגודל ובסגנון הריהוט והחומר הנבחר, אך לדוגמאות מוצקות צריך יותר דוגמאות ומספר הכריות והכריות ולמי שצריך תוספות כגון חצאיות וכו '

הרבה רפדים מוכרים בדים באינטרנט

אומר פילאנט, אך אל תפחדו לקנות בד משלכם ולברר את הסקאלה המדויקת מהריפוד לפני השכרה. כמה ריפודים ישלחו לך תמונה של הרהיטים שלך בדואר אלקטרוני והם ישלחו לך הערכה של גודל הבד, המחיר וביצועי העבודה בדואר אלקטרוני.

אם אתה חדש בתחום הריפודים, פילאנט מציע לקנות שניים או שלושה מטרים נוספים של בד. לאחר שאישרת את הבר עם הרפד שלך, הפוך אותו ורכש בדים משלך מסוחר או משווק. עליך לבחור בד המתאים לתקציב ולסגנון שלך.

ככל שהחתיכה גדולה יותר, כך היה צורך לאסוף יותר בד, מה שמעלה את מחיר השזלונג שלך. העלות הממוצעת של תליית ספה כוללת את עלויות הבד החדשות שלך ועלויות העבודה הנלוות אליהן. חפש מינימום 20,000 $ עבור חומרי ביצועים ו- 100,000 $ ומעלה.

אם אתה תוהה כמה מטרים של בד אתה צריך לספה המדויקת שלך

עיין במחשבון בד הריפוד שלנו. מידע זה אודות בדים שונים יעזור לך לבחור את הבד המתאים לרהיטים שלך. אתה יכול להסתפק בהדפסים יפים או בגוון המושלם כדי למצוא את סוג הבד הטוב ביותר לחייך.
לעוד מידע בנושא של מרפדיה – איך מוצאים מרפדיה שמרפדת רהיטים איכותיים בצורה מושלמת וריפוד שולחן עיסוי מקצועי יש לבקר באתר aestheti.co.il

עבור הכרית והספות הפנימיות שלך

שקול בדי ריפוד סיבים טבעיים כגון פשתן, כותנה, צמר, ויסקוזה, משי וקשמיר לגימור משי יוקרתי. מי שבוחר בעבודת DIY צריך להימנע מבדים עבים כמו עור או ויניל, מכיוון שהם קשים לקיפול, מייעץ מונטגומרי. כדאי לבחור בד עמיד לכריות ובדים עמידים להחלפת הכריות.

תמיד עדיף להתייעץ עם רפד לפני שמזמינים בד לגבס חדש

לפני שאתם מחליטים לרפד או לרכוש ריהוט חדש, בדקו מה הנזק שנגרם לריפוד שלכם לפני שאתם מקבלים את ההחלטה שלכם. לאחר שהחלטת שהכסא שלך הוא מועמד טוב לשכמיות, עליך לדעת כיצד למדוד אותו כך שתוכל לקנות את הכמות הנכונה של חומר ובד.

מכיוון שחלק מבדי הריפוד אינם מתאימים לשטיפה רגילה ולניקוי יבש כאשר מורחים אותם על רהיטים, עליך לפעול לפי הוראות היצרן ולחפש בדים דוחי כתמים על פריטים משומשים כבדים.

השימוש בספריי הגנה מבד על הרהיטים המוגמרים מומלץ ביותר

בדי ריפוד נפוצים מגיעים במגוון משקלים, צבעים וטיפולי סיבים על מנת להבטיח שתקבל את הבד הדרוש לך לפרויקט שלך. לאחר הריפוד יש להשתמש במנקה כתמים המיועד לבדי ריפוד או בשירות ניקוי ריפודים.

אלו הם החומרים הטבעיים הנפוצים ביותר המשמשים לרהיטים מרופדים

זכור כי האבק שאתה מסיר בעת ליטוש משטחי עץ בביתך יחדור לתוך בד הריפוד שלך. ניתן להשתמש במשטחים עמידים לכתמים כגון מגן פוליסטרי מבד Scotchgard (10 $ בהום דיפו) לשימוש יומיומי.

ריפוד רהיטים קיימים

היא דרך מהנה לרענן ולעדכן את הסגנון שלך, אך עליך לקחת בחשבון את העלויות הכרוכות בפרויקט. גישה בת קיימא לרהיטים היא לקנות משהו חדש בכל פעם שהבד ניזוק או נשחק. אם, לעומת זאת, אתה מרפד מחדש פריט, החלף את הבד והתקן קצף חדש או מדרסים אחרים.

ריפוד ריהוט הוא דרך מצוינת לסביבה להרחיק רהיטים ישנים מהטמנה. אם כבר בבעלותך כיסא או ספה מרופדים, תוכל להוזיל את עלות הריהוט החדש ולהחיות את הרהיטים הישנים שלך עם בד טרי ואופנתי.

הריפוד לא רק שומר מסגרות של רהיטים ממזבלות והופך אותן למודעות לסביבה

אלא משתמש גם בריהוט איכותי ומגביר את מחזור החיים של הרהיטים שלך. אם יש לך ספה העולה על 10-15 שנים, תקבל מיד ריהוט איכותי יותר. למתחילים אפשר לבצע פרויקט תפירה קטן, אך אתה מסתכן בלבלגן רהיט אם העבודה מסובכת מדי.

כדי להפחית את הלחץ שלך ולהבטיח שתקבל את התוצאות הרצויות, NESCO עיצוב ריפודים ריכז רשימה של חמישה טיפים לריפוד הריהוט שלך. השתמש במדריך זה לחומרים טבעיים וסינתטיים כדי למצוא את הבדים הטובים ביותר לפרויקט הרהיטים הבא שלך.

אם אתה חדש בעולם הריהוט המרופד

בחירת הבד הנכון יכולה להיראות כמו תהליך מייגע. עם כל סוגי הדוגמאות שלנו יש לנו מטליות גוף, פרחוניות, פייזלי, גיאומטריות, פסים, משובצות, ממוסגרות, דוגמאות כיסא, חידושים, דוגמאות אתניות והדפסים. זה יכול להיות מכריע, אבל יש כמה אפשרויות מצוינות אם אתה מחפש למצוא את הבד המושלם לריהוט שלך.