הקדמה: ריקודים בירושלים, היכן שנשים היו משוחררות ממגבלות תרבותיות

הסטודיו למחול ממוקם בלב ירושלים, ומטרתו לספק מרחב לנשים להתבטא בחופשיות. הוא הראשון מסוגו בירושלים, והוא נוסד על ידי אישה ישראלית כדרך לשבור מגבלות תרבותיות שהוטלו על נשים במשך מאות שנים.

הסטודיו למחול לנשים בירושלים הוקם על ידי ישראלית שרצתה לשבור מגבלות תרבותיות שהוטלו על נשים במשך מאות שנים. הסטודיו למחול נותן מרחב לנשים להתבטא בחופשיות וללא פחד, והוא הראשון מסוגו בירושלים.

ריקודים בירושלים, שם השתחררו נשים ממגבלות תרבותיות – סטודיו למחול בירושלים, מעגל

הסטודיו לריקוד הוקם על ידי ארבע נשים שמתלהבות ממחול ורוצות לחלוק את אהבתן אליו עם נשים אחרות. הן מחויבות לספק מרחב בטוח לכל הנשים לבוא וללמוד איך לרקוד.

רעיון הסטודיו נולד לאחר שהמייסדות נתקלו בכתבה על מועדון הריקודים לנשים בתל אביב. הם רצו להביא את אותה הזדמנות לירושלים שבה נשים השתחררו ממגבלות תרבותיות.

מבוא

הסטודיו לריקוד הוא מקום לנשים להתכנס כדי ללמוד ולצמוח כרקדניות. זהו מקלט בטוח מהלחצים של חיי היומיום, שבו הם יכולים להיות חופשיים להיות עצמם.

הסטודיו ממוקם בירושלים, ישראל. המייסדות הן שתי נשים ילידי ישראל שביקשו ליצור מרחב לנשים ונערות ללמוד לרקוד בסביבה תומכת ומעודדת.

סטודיו לריקודי נשים בירושלים הוא מקום בו נשים יכולות ללמוד לרקוד ולהנות. הוא מספק סוגים שונים של שיעורים לנשים בלבד. הוא מציע גם שיעורים ברמה של מתחילים למי שחדש בעולם הריקוד.

בסטודיו יש מדיניות של דלת פתוחה, כך שאף אחד לא מורחק כי הוא לא יכול לעמוד במחיר השיעור. שיעורים מוצעים בזמנים שונים במהלך השבוע, כך שאנשים יכולים לבחור מתי זה מתאים ביותר ללוח הזמנים שלהם.

היתרונות בלקיחת שיעורי ריקוד בסטודיו לריקוד זה

הסטודיו לריקוד הוא מקום שמיועד לא רק לנשים לקחת שיעורי ריקוד אלא גם עבורן להיות חלק מהקהילה. הסטודיו מספק לתלמידיו שיעורים בחינם, והוא זכה להכרה מטעם ממשלת ישראל על תפקידה בהעצמת נשים.

היתרונות בלקיחת שיעורי ריקוד בסטודיו לריקוד הספציפי הזה הם רבים. ראשית, הוא מספק מרחב שבו נשים יכולות להרגיש בטוחות ומועצמות. שנית, היא מציעה שיעורים בחינם כך שכל הנשים יכולות להרשות לעצמן לקחת שיעורים מבלי לדאוג לגבי הכספים. שלישית, ממשלת ישראל מכירה באולפן הזה כארגון שמעצים נשים וזה חשוב מכיוון שלעתים קרובות אין להן ייצוג בחברה.

סטודיו לריקוד לנשים בירושלים: היתרונות בלימוד ריקוד בסטודיו לריקוד זה – היתרונות בלימוד ריקוד בסטודיו זה, מדוע

כשאתה לוקח שיעורי ריקוד בסטודיו, זה הרבה יותר מסתם ללמוד איך לעשות מהלך חדש. זה יותר מסתם להיכנס לכושר. אולפני ריקוד הם מקום שבו אתה יכול למצוא את עצמך ולצמוח כיחיד.

מי צריך לקחת את השיעור הזה?

זהו סטודיו למחול לנשים בירושלים. הדבר הראשון שתצטרך לחשוב עליו הוא האם יש לך ניסיון קודם בריקוד ואם כן, איזה סוג? אם אתה רקדן מתחיל, זה מקום מצוין להתחיל בו.

אם אתה מחפש חוויה אישית יותר, ייתכן שהשיעור הזה לא הכי מתאים לך. הסטודיו הזה הוא כיתה קבוצתית והמורה ילמד את כל המהלכים בבת אחת.

הסדנה מיועדת לנשים מכל הגילאים והרקעים.

השיעור מתמקד ביסודות של ריקודי בטן, והוא גם מספק מרחב לנשים לחקור את הרעיונות שלהן לגבי מיניות, נשיות והעצמה.

השיעור מורכב מחימום ולאחריו סדרת מתיחות ותנועות שישמשו בשגרת ריקודי הבטן.

ריקודי בטן צובר פופולריות כצורת אמנות במערב ששורשיה במזרח התיכון. זה נתפס באופן מסורתי כביטוי של חושניות נשית; עם זאת, ניתן לראות בה גם צורת אמנות החוגגת כוח וחוזק נשיים.