בימינו כאשר לכל אחד אכפת מהנראות החיצונית, ניתוחים שונים הפכו להיות מאוד פופולאריים. לא מעט נשים וגברים בוחרים לעבור ניתוח שאיבת שומן. כאשר המטרה של הניתוח היא לשאוב את כל השומן העודף מהגוף על מנת להשיג את המראה המושלם. מדובר אולי על הניתוח הפופולארי ביותר מבין הניתוחים השונים שנמצאים בסל האפשרויות שלכם. בזכות הניתוח הזה תוכלו להשיג את הגוף המושלם, גוף שאולי לא חשבתם שתוכלו להשיג אותו מעולם. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים ניתוח שאיבת שומן? מידע נוסף תוכלו לקבל באתרים שונים ברחבי הרשת.

מתי מומלץ לבצע שאיבת שומן?

כל אחד מאיתנו מגיע עם ציפיות ועם דרישות שונות, ולכן מוטב כי כל אחד יבחן את מצבו. אך ברוב המקרים ניתוח שאיבת שומן נועד על מנת לחטב את הגוף ולהסיר שומנים עודפים. נדגיש כי הניתוח הזה לא מיועד לאנשים שסובלים מהשמנת יתר ורוצים להסיר את השומן הקיים. האפשרות הזאת נועדה עבור אלה שסובלים מכל מיני שומנים עיקשים שמסרבים להיעלם. בזכות הניתוח הזה השומנים העיקשים אמורים לרדת, והגוף אמור להיראות הרבה יותר מרשים.

האם שאיבת שומן מחליפה דיאטה?

כמו שאמרנו כבר קודם וחשוב להבהיר זאת שוב ניתוח שאיבת שומן לא מחליף דיאטה. הדיאטה ברוב המקרים מגיעה לפני שנכנסים לניתוח על מנת להסיר את השומן הקיים. אחרי הדיאטה כאשר מגיעים למשקל הרצוי, ישנם שומנים עיקשים שמסרבים לרדת. בשלב הזה אתם פונים לאפשרות של הסרת שומן כדי להשיג את המראה המושלם. יש כאלה שאחרי ניתוח שאיבת שומן שומרים על דיאטה כדי לא להחזיר את המצב לקדמותו. אך אל תחשבו כי הניתוח הזה נועד כדי לקצר לכם את ההליך ולמנוע מכם דיאטה כזאת או אחרת.

מאילו אזורים ניתן לשאוב שומן?

אם בעבר ניתוח שאיבת שומן היה מוגבל לאזורים ספציפיים, כיום המציאות שונה בתכלית. הניתוח הזה יאפשר לכם לשאוב שומנים מכל מיני אזורים שונים בגוף. כך שאזורים שבהם אתם יודעים כי מצטבר לכם שומן הם יהיו אזורים אידיאליים להסרה. כמובן שלפני שאתם מבצעים ניתוח שכזה יהיה עליכם להתייעץ עם רופא מוסמך. ביחד עם הרופא תוכלו לבחור את האזורים שבהם אתם רוצים לשאוב את השומן. מבחינתכם אתם צריכים לדעת כי בזכות ניתוח שאיבת שומן תוכלו להגשים את חלומכם. תוכלו להיראות כמו שתמיד חלמתם, אפילו אם כרגע זה נראה לכם כמעט לא אפשרי.

צילום:פיקסביי