מספר מצומצם של מחקרים בדק את ההשפעות של עישון קנאביס על דרכי הנשימה. ההשפעות של שימוש כרוני כוללות ברונכיטיס, תסמונת התמכרות לקנאביס ופגיעות עדינות בקשב ובזיכרון. עישון הוא עבור משתמשים רבים האמצעי למתן קנאביס, ולכן הוא אינו מתאים לשימוש כתרופת קנאביס.

מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אינו מאשר לעשן קנאביס בגלל מחלות או מחלות שהוא רואה בסימנים לחוסר דאגה לגבי בטיחות או יעילות

החוק נועד להגן מפני טבעות סמים ולא למקד לאנשים המשתמשים בקנאביס שאושר למטרות טיפוליות, כפי שמסביר ה- DEA.
למידע מורחב בנושא של קאנביס רפואי ובאילו מקרים נהוג להשתמש בקנאביס רפואי יש לגלוש לאתר alternativilm.com

שימוש במריחואנה רפואית יכול להפחית סרטן

גלאוקומה, HIV / איידס, הפטיטיס C, טרשת לרוחב אמיוטרופית (ALS), מחלת קרוהן, מחלת פרקינסון, טרשת נפוצה ומחלות אחרות שנקבעו בכתב על ידי רופא המטופל. החוק מחייב את הדירקטוריון להתייעץ עם תכנית המחקר של מריחואנה בקליפורניה (CMCR) בכדי לפתח ולאמץ הנחיות רפואיות לשימוש מתאים וניהול של קנאביס, המכונה גם המרכז לחקר קנאביס רפואי (CMCR). הדירקטוריון אימץ את ההנחיות ב- 27 באוקטובר 2017 ותוקן אותם ב- 20 באפריל 2018. הצעה 1, שאומצה על ידי המצביעים בשנת 2008 ומיושמת השנה, מאפשרת למטופלים להחזיק ולגדל מריחואנה אם הם מקבלים תיעוד בכתב מהרופא שלהם.

בשנת 1996

הבוחרים בקליפורניה העבירו את חוק השימוש בחמלה (הצעה 215), שאיפשר לקליפורנים לגשת לקנאביס למטרות רפואיות ואוסר על ענישה נגד רופאים הרושמים קנאביס. SB 420 (חוק Vasconcello פרק 875) וחוק התוכנית למריחואנה רפואית 2003 הכילו הנפקת תעודות זהות לחולים מוסמכים ואיפשרו לחולים ולמטפל העיקרי שלהם לגדל קנאביס למטרות רפואיות. בית המשפט העליון בקליפורניה מצא כי חוק האפליה על מוגבלות במדינות אינו מחייב את המעסיקים להתעלם משימוש בלתי חוקי בסמים. בית המשפט העליון במסצ'וסטס בדק בברבוטו נ 'Advantage Sales & Marketing, LLC, האם על מעסיקים להתיר שימוש בקנאביס רפואי על פי חוקי המדינה. מריחואנה רפואית מותרת ואפליה על רקע מוגבלות אסורה. בית המשפט קבע כי קיים חריג למדיניות התרופות של המעסיק המאפשרת שימוש במריחואנה כמגורים מתאימים אם הרופא המועסק קבע כי מריחואנה מהווה טיפול יעיל למוגבלות של העובד וכי תרופות חלופיות שאושרו על פי ההנחיה יעילות. .

הסדרת הטיפול בקנאביס מורכבת וייחודית שכן החזקה

גידול והפצה של קנאביס למטרות טיפוליות נותרה בלתי חוקית ברמה הפדרלית, אך מדינות המתירות שימוש בקנאביס רפואי הכניסו חוקים פרטניים והגבלות על מכירת קנאביס לתרופות. מטרות. רופאים אינם רשאים לקבוע טיפול בקנאביס רפואי, מכיוון שהוא מסווג כדרגה I, אלא עליהם לאשר או להמליץ על טיפול עבור המטופל על פי חוק המדינה. סוגיות מדיניות נפוצות הקשורות לקנאביס רפואי כוללות את הרגולציה של המלצתו, אינדיקציה, שימוש ומחלקות לרבות איכות ותקינה של זנים, תיוג ואריזה, תפקידם של רוקחים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות, חינוך ומינהל, ורישום חולים שאושרו ו ספקים.

מחקר קנאביס רפואי כולל מחקר רפואי על השימוש בקנאביס כטיפול במחלות

קנאביס רפואי הוא טיפול רחב עבור מחלות רבות, שלכל אחת מהן יש מצב מחקרי משלה. זאת בשל הגברת התמיכה הציבורית בשימוש בקנאביס, המגמה לעבר לגליזציה של קנאביס, תפיסת היתרונות הרפואיים שלו ועוד מדענים שמבצעים מחקר קנאביס רפואי.

הרוב המכריע של הרופאים והרופאים חולי מריחואנה אומרים כי התרופה יעילה לטיפול במחלות כמו כאבים כרוניים, דלקת פרקים, מיגרנות ותסמיני סרטן. היתרונות וההגנה לעובדים המשתמשים בקנאביס בפיקוח רפואי נותרים מוגבלים ומשתנים בהתאם למדינה. במחקר נמצא כי תביעות פיצויים של עובדים דחו במדינות שקיבלו חוקי שימוש בקנאביס למטרות רפואיות. חוק האמריקאי עם מוגבלות (ADA) מחייב את המעסיקים לספק התאמות נאותות כדי שעובדים עם מוגבלות יוכלו לבצע תפקידים בסיסיים בעבודתם. ההגדרה של נכות מכוסה כוללת מצבים רבים בהם משתמשים במריחואנה.

מריחואנה רפואית

היא מונח לנגזרות של צמח סאטיבה קנאביס המשמשות להקלה על תסמינים חמורים וכרוניים. החוק הפדרלי בארה"ב אוסר על שימוש בקנאביס ובנגזרותיו למטרה זו. CBD, שמקורו בצמח ההמפ ומכיל 0.3% THC, הוא חוקי לצרוך על פי החוק הפדרלי.