חברתנו יכולה לענות על כל צרכי השכרת הציוד שלכם: מאירועי חברה גדולים ועד חתונות יוקרתיות וטבילות אינטימיות. לא משנה היכן אתם נמצאים בקפריסין – לימסול, לרנקה, איה נאפה או פאפוס – החתונה שלכם שאורגנה על ידי החברה שלנו תאפשר לכם לצלול לאותה אווירה אקזוטית קסומה של רומנטיקה שנותנת בנדיבות לכל אורח באי. זה אומר שאתה יכול להירגע בשמש, להשתזף לפני יום החתונה שלך בידיעה שכל ההכנות שלך ליום המיוחד שלך נבחנו לפני ירח הדבש שלך בקפריסין. ההכנה לחתונה צריכה להיות מהנה, מהנה וקלה.

עליך לספק את כל התיעוד הדרוש ולהיות בקפריסין תוך שלושה ימי עבודה חינם לפני יום החתונה

אם אתם מחפשים נישואים חוקיים הן בקפריסין והן בחו"ל, עליכם לעבור כמה הליכים פורמליים. הדרישות החוקיות להתחתן בקפריסין הן די פשוטות, אך רצוי לעבוד באמצעות רכז נישואין ועם חבר כמורה במקרה של טקס דתי להעלמת לחץ. זוגות תושבי חוץ המעוניינים להתחתן בקפריסין חייבים תחילה להגיש בקשה אישית לקבלת רישיון נישואין במשרד העירייה (בניין העירייה) בה הם מתכוונים להתחתן.
למידע מורחב בנושא של חתונה בקפריסין ניקוסיה נא לבדוק ב- free-wedding.info

נישואים אזרחיים הם הסוג העיקרי של זוג נשואים שמגיעים לקפריסין

כדי להתחתן. אלפי זוגות מבקרים בקפריסין ומתחתנים מדי שנה, וכמעט כולם שמחים מאוד לבחור בקפריסין לחתונתם. חתונה בקפריסין היא הזדמנות מצוינת לשלב את חתונת החלומות שלכם עם חופשה נפלאה וירח דבש מיוחד לא פחות. אם אתם אוהבים חתונות מקומיות, אנא שקול לערוך חתונה עם יקירכם בקפריסין.

אולמות החתונות בקפריסין משלבים יוקרה

אותנטיות, אלגנטיות וסגנון כפרי, ומיועדים ליום המיוחד שלכם. באי קפריסין יש 330 ימי שמש בשנה והוא מציע מגוון מקומות מדהימים לחתונה. בשל מזג האוויר ונופי הים היפים, זוגות רבים בוחרים לערוך חתונות בחוץ בקפריסין.

אם אתם עורכים טקס חתונה אנגליקני, אין צורך לקיים טקס חתונה אזרחי. למעוניינים לארח טקס דתי, אנו ממליצים בחום לקיים טקס אזרחי בנוסף לחתונה בכנסייה, במיוחד אם אחד מהשותפים אינו אזרח ארה"ב ויזדקק לאשרת מהגר לאחר החתונה.

במקרה שבני זוג מעוניינים להתקשר בנישואין דתיים

חלות אותן דרישות חוק ואותו נוהל כמו בנישואין אזרחיים. נישואין לפי החלטת מועצת העיר ניתן לערוך בבית העירייה או בעירייה אחרת וכן באולמות טקסים אחרים או בבתי המלון של העירייה בתשלום. במילים אחרות, כל הדרישות החוקיות לחתונה בקפריסין חלות גם במקרה זה.

אלו הם נישואים חוקיים בקפריסין והם חלים על זוגות חד מיניים ומשני מיניים

אבל עבור זוגות חד מיניים בקפריסין, זו הדרך היחידה להינשא כחוק. למרות שבני הזוג אינם יכולים להיכנס לנישואים אזרחיים בארצם ולחגוג נישואים אזרחיים בקפריסין, נישואיהם עדיין מוכרים רשמית בארצם. מאות זוגות מישראל ומלבנון עורכים כאן נישואים נוטריוניים מדי שנה, כי בארצם נישואים מסוג זה ייחשבו חוקיים, בדיוק כמו בכל מדינה אחרת במסגרת הסכם האג.

חבילות חתונה הן בהחלט לא האופציה היחידה לחתונה בקפריסין

בתי מלון ואתרי נופש רבים בקפריסין יכולים לספק רכזי חתונות שיוכלו להבטיח שהחתונה בקפריסין, כולל כל הדרישות החוקיות, תהיה נטולת מתח. אנו מציעים מגוון רחב של חבילות ושירותי חתונה מותאמים אישית ויכולים לארגן את כל מה שצריך לחתונה בחו"ל בקפריסין. ואכן, אנחנו לא רק שוכרים רכב לחתונה, אלא גם מספקים שירותים כמו ארגון אירועים בקפריסין.

כאשר אתה מזמין את החתונה שלך בקפריסין דרך חתונות ג'וד בלקמור קפריסין

אני אפטור אותך מהכאב והלחץ של התמודדות עם הספקים הקבועים והמקצועיים שלנו. הסיבה לכך היא שכצלם חתונות קפריסין, אני יכול לאסוף הרבה מידע שימושי כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. אתם מבינים, לצלמי החתונות שלנו בקפריסין, חשוב במיוחד להכיר את הזוג שלי לפני החתונה. במאמר זה, נדון בצרכים שלך עבור חתונות קפריסין, החל מדרישות משפטיות וניירת ועד למיקומים ומנהגים פופולריים לחתונה בקפריסין.

בניקוסיה

אנו מבינים את הצרכים, התקוות והציפיות של זוגות שמתכננים את היום החשוב ביותר בחייהם יחד… יום החתונה. הצעת הנישואין המיוחלת הפכה למציאות…אתם בשמחה ברקיע השביעי, כבר חולמת על היום המיוחד הזה. שלושה מרכיבים אידיאליים לחתונה המושלמת שכל צלם חתונות קפריסין מצפה לה.

קישוט החתונה טופל על ידי אחד מארגני החתונות המנוסים ביותר בקפריסין ושותף טוב מאוד שלי..

ישו מ-luciana_weddingsandevent. נרות הזהב בשילוב התאורה הרומנטית של אולם החתונות המפואר שאטו סטטוס יצרו אווירה נעימה וחמימה במיוחד. עיצוב שמלות הכלה נולד משילוב של שתי שמלות כלה שונות.

כיום הדירות פנויות ללינה בהזמנת חתונה. כדי להתחיל בתכנון התקציב שלך, הנה כמה הערכות עלויות עבור מוצרי חתונה בקפריסין. להלן רשימה של כמה מהמקומות המועדפים עלינו כדי לעזור לך להתחיל לתכנן את החתונה שלך בקפריסין.

ממלונות ווילות 5 כוכבים על חוף הים ועד יקבים מקומיים

כיכרות כפר מסורתיות ומקומות פרטיים, הקלות של שילוב בין מיקומים מנוגדים הן ביום החתונה והן במהלך סוף השבוע העניקה לקפריסין אווירה ייחודית. כמקום לחתונה. … ניקוסיה היא אחד מיעדי החתונה היפים ביותר עם אווירה תוססת מאוד ואפשרויות רבות. בנוסף, זה יכול להיות יעד צילום אידיאלי לזוגות המגיעים לקפריסין גם לחגים וגם לחתונות. זו גם בחירה זולה יותר, ומכיוון שחתונות יעד הן כל כך נפוצות, אתה חייב למצוא המון חברות ואתרי אינטרנט שיעזרו לך לתכנן את היום הגדול שלך.

חשוב מאוד לדעת אילו ערבויות יש לכם לפני שאתם מחליטים להזמין את החתונה שלכם בקפריסין

אנו מבטיחים שהטבילה בקפריסין תתקיים ביום שמש מרהיב ותתבצע מכל הבחינות. צפו בנו בערוץ 4 שמש, ים וכלות ~ קארי בארקר, מתכננת חתונות קפריסין.

אנו שמחים להראות לך את סל המוצרים שלנו ולהראות לך כמה מפלאי קפריסין. מאז 2019, Ktima Oasis השיגה את כל ההיתרים החוקיים ופועלת כמקום אירועים בניקוסיה.

עם זאת, עליך להיות בקפריסין שלושה ימי עבודה לפני יום חתונתך אם אתה מתכוון להגיש בקשה לרישיון נישואין מיוחד מפקיד נישואין.