אנו מספקים שירות מעולה ללקוחותינו , ציוד  להשכרה, עלויות משלוח מינימליות ומחירים תחרותיים, והמכונות שלנו במחיר תחרותי ביותר, ומציעים משלוח, התקנה ואיסוף באזור .

אנו מספקים מכונת סוכר  באיכות מסחרית ללקוחותינו

מכונת סוכר של חברת עידנ'ס מתאימה לימי הולדת ויוצרת צמר גפן מתוק, ניתן גם להוסיף צבע מאכל ולצבוע את הצמר גפן במגוון צבעים 

ייתכן שיהיה צורך לבדוק את אספקת החשמל

כדי לוודא שהכונן פועל במתח מספק. מכשיר זה חייב להיות מחובר למעגל 1500W בדכ ולהשתמש בו עם לא יותר מ-25 כבלי הארכה בגודל המינימום 12. השתמש רק בכבל מאריך בגודל 12 ולא יותר מ-25 רגל**. אנו לא ממליצים להשתמש בכבלים מאריכים עם מכשיר זה.

אל תמלא יתר על המידה את ראשך בסוכר

לאחר מכן הפעל שוב את המכשיר ולפני כיבוי ודא שהמכונה פעלה מספיק זמן כדי לרוקן את כל הסוכר שהונח בה. לטיפולים מאוחרים, הפעל את המכונה עד ששאריות הצמר גפן מתוק ייעלמו מהראש, ולאחר מכן בצע את שלבים 1-3.

הדק את שתי הידיות בצד המכונה כדי לשמור על יציבות המנוע במהלך ההובלה וודא ששני המתגים בחזית המכונה נמצאים במצב OFF.

סובבו את הראש ידנית לפני הפעלת האש כדי לאזן את הסוכר, הפעל את גוף החימום למשך כדקה כדי להסיר את כל הסוכר שנותר והשתמש במים חמימים ובמטלית רכה כדי לנגב את הבועות מכל הסוכר.

חברו את המייצב באמצעות הקליפים בתוך הקערה (זה יאפשר לסוכר להיכנס לרשת המסך)

מניחים את בועת ההגנה על החוט על הקערה, הרם את הקונוס עם לולאת החוט מחוברת וסובב את החרוט כדי ללפף את החוט. אם החוט לא נדבק לקונוס, החלק את הקונוס ליד החלק העליון של הסביבון כדי לאסוף מעט מהסוכר המומס כך שהחוט יידבק.

הוציאו את הקרן מהסיר וביד עטפו את החוט לפי דמות שמונה בקונוס כדי להרים את החוט מעל המחבת לפני לעטוף את החוט סביב הקונוס ולגלגל את החרוט לתוך רשת החוט המצטברת ב- מחבת.
למידע מורחב על מכונת סוכר להשכרה עליך לגלוש לאתר idans.co.il

אם החוט לא נדבק לקונוס

גרור את החרוט ליד קצה הסחרור כדי להרים את המתנע של הסוכר המומס, אם הוא לא נדבק, הקש עם קונוס ונסה לסובב את החרוט לתוך דמות שמונה כדי ליצור חרוט צמר גפן מתוק מאוד. נקו היטב את קערת האלומיניום כדי לוודא שלא נשאר עליה סוכר או על הרשת.

אריזה טיפוסית של 1/2 ליטר צמר גפן מתוק תכיל 60-70 מנות סוכר, תלוי בגודל הקונוסים, באמצעות הספל המצורף למכונה.

ניתן לרכוש שקיות לשכירת מכונת צמר גפן מתוק, אך נא להיזהר, לפעמים רטיבות עלולה ליצור מצב דביק ונמס עבור הצמר גפן מתוק בשקיות.

הצמר גפן מתוק נמזג לראש המסתובב של המכונה, שם עבודתם של גופי החימום היא להמיס את הצמר גפן המתוק וכשהוא מתחמם גם ראש המכונה מסתובב נדחק בכוח צנטריפוגלי דרך חורים קטנים .

זרקו חבילה של צמר גפן מתוק וצפו במסיבה שלכם מתעוררת לחיים

קונוסים חד פעמיים, צמר גפן מתוק, שקיות ניילון פלוס עוזר במדים לסחרור צמר גפן מתוק ורוד לכל המסיבה – בין אם אתם זורקים מסיבת יום הולדת 

אנו נהפוך את המסיבה שלך להצלחה על ידי הצעת מגוון ויתורים שונים

תוספת נהדרת לדוכן שלך או לבידור במסיבה או באירוע. שכור את כל המכונות הזמינות, עידנ'ס מציעה מכונת צמר גפן מתוק מדליית זהב באיכות גבוהה הכוללת 75 חומרים מתכלים.

אתה יכול לבחור לספק את הסחורה ביום שבו מתחילה השכרת הקטנוע, ולאחר מכן להתקשר לשליח או לצוות שלך ביום האירוע כדי לבדוק באיזה חלון הם מתכוונים להגיע. את הפריטים המושכרים נעביר לדלפק הקבלה או הקבלה של המלון.